ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اصلاح ۳،۰۰۰ دلاری بیت کوین! امکان تشکیل کندل صعودی قوت گرفت

بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین قیمت خود در حدود ۱۹،۵۰۰ دلار با یک اصلاح بسیار جدی روبرو شده است. این ارز رمزپایه پیشرو در حال حاضر تقریبا با قیمت ۱۷،۰۰۰ دلار معامله می شود، هرچند که در روز گذشته تا ۱۶،۲۰۰ دلار نیز سقوط کرد. این بدان معناست که از بالاترین سطح خود، بیش از ۳،۰۰۰ دلار کاهش یافته است.

بسیاری معتقدند این اصلاح به خوبی انجام نشده و از این بابت نگران اند. همین چند روز پیش، افراد زیادی با اشاره به ترکیبی از عوامل تکنیکال و فاندامنتال انتظار داشتند که بیت کوین به سمت بالاترین سطح جدید خود حرکت کند.

برخلاف باور عمومی، این جهش در واقع یک کندل تا حدودی سرسخت را تشکیل داد. BTC در واقع از یک سطح حمایت بسیار مهم برگشت.

بیت کوین با وجود افت، کندل صعودی تشکیل می دهد

اصلاح ۳.۰۰۰ دلاری قوی BTC در واقع از سطح تکنیکال بسیار مهمی برگشت: ۱۶۲۰۰ دلار.

یک معامله گر نمودار زیر را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد کندل هفتگی بیت کوین از سطح بسیار مهمی بازگشت داشته است. همانطور که او نشان می دهد، اهمیت سطح به جهش صعودی قیمت در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد. این نمودار نشان می‌دهد که بیت کوین پس از اصلاح ۴۰ درصدی خود در سال ۲۰۱۸، در یک جهش، تا ۱۶,۲۰۰ دلار رشد کرد.

یافتن حمایت BTC در اینجا به صورت هفتگی می تواند صحیح بودن روند صعودی را تأیید کند. برای تأیید این سطح حمایت تکنیکال، بیت کوین باید طی چند روز آینده بالاتر از ۱۶,۲۰۰ دلار معامله شود.

بیت-کوین

نمودار قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته. منبع: BTCUSD از TradingView.com

کی یانگ جو، مدیر اجرایی شرکت تجزیه و تحلیل داده های رمزنگاری CryptoQuant، اخیرا خاطرنشان کرد که نهنگ ها مقدار بیشتری از BTC را بیش از حد معمول وارد صرافی‌ها کرده‌اند:

نهنگ های BTC در صرافی ها سپرده گذاری می کنند. من انتظار دارم دامپینگ (افت قیمت) در کوتاه مدت انجام شود. میانگین جریان ورودی در صرافی ها (۱۴۴ بلوک MA) به ۲ بیت کوین رسید. فکر می کنم ما در یک منطقه خطرناک هستیم. وقتی نهنگ ها در صرافی ها فعالیت می کنند، قیمت احتمالا نوسان کرده یا پایین می رود. 

ممکن است سرمایه گذاران آن سکه ها را بفروشند که ممکن است منجر به افزایش فشار فروش شود.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا