ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بازار همچنان مثبت، MicroStrategy حدود ۵۰ میلیون دلار دیگر BTC می خرد!

گرچه قیمت بیت کوین افزایش یافته است، MicroStrategy به خرید BTC ادامه داده است. هم اکنون ارزش آن حدود ۷۶۵ میلیون دلار است.

بر اساس گزارش های ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از بازار امروز، شرکت هوش تجاری MicroStrategy رقمی معادل ۲،۷۵۴ بیت کوین با قیمت ۱۹،۴۲۷ دلار خریداری کرده است. مایکل سایلر مدیر عامل این شرکت نیز در توئیتر خود این خرید را تایید کرد.

این شرکت سهامی عام ۲۵۰ میلیون دلار در اوایل ماه آگوست سرمایه گذاری کرد و ۲۱،۴۵۴ BTC را گرفت که قیمت در محدوده ۱۱،۷۰۰ دلار بود. در ۱۴ سپتامبر ۱۷۵ میلیون دلار دیگر نیز در بیت کوین سرمایه گذاری کرد و  ۱۶,۷۹۶ BTC به قیمت ۱۰,۷۰۰ دلار خریداری کرد.

گرچه قیمت بیت کوین از آن زمان بطور قابل توجهی افزایش یافته است و در همین هفته نزدیک به مرز ۲۰،۰۰۰ دلار به بالاترین حد خود رسیده است، اما MicroStrategy و مدیرعامل مسیحی آن نسبت به بیت کوین خوشبین باقی مانده اند. با آخرین خرید، اکنون ۴۰،۸۲۴ بیت کوین در اختیار دارد که ارزش آن بیش از ۷۶۵ میلیون دلار با نرخ فعلی است. برای یک سرمایه گذاری ۴۷۵ میلیون دلاری بد نیست.

طبق داده های Bitcoin Treasuries، مایکرواستراتژی بیش از هر شرکت دولتی دیگری بیت کوین دارد. گلکسی دیجیتال هولدینگ به سرپرستی سرمایه گذار سرسخت مایک نووگراتز صاحب ۱۶،۶۵۱ BTC است. جک دورسی مدیرعامل Square، که خدمات Bitcoin نیز از طریق Cash App ارائه می دهد، ۴،۷۰۹ BTC دارد.

منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا