فارکساخبار اقتصاد جهان

اخبار روزانه بازار فارکس، پنج شنبه ۲۰ آذر

خبر اول امروز بازار فارکس مربوط به EUR است که راس ساعت ۱۶:۱۵ منتشر می شود و رئیس بانک مرکزی اروپا خانم لاگارد اگر بخواهد ممکن است یورو را پایین بیاورد. بانک مرکزی اروپا قرار است در جلسه دسامبر خود حدود ۵۰۰ میلیارد یورو QE اضافه کند. خانم لاگارد ممکن است در مورد نرخ ارز یورو هشدار دهد و به طور بالقوه آن را کاهش دهد. نکاتی درباره کاهش نرخ بهره می تواند واحد پول رایج را بشکند اما بعید به نظر می رسد. تصمیم نرخ بهره ECB توسط بانک مرکزی اروپا اعلام می شود. معمولاً اگر بانک مرکزی اروپا در مورد چشم انداز تورمی اقتصاد باتجربه باشد و نرخ بهره را افزایش دهد، برای یورو مثبت یا صعودی است. به همین ترتیب، اگر بانک مرکزی اروپا دیدگاه بدی به اقتصاد اروپا داشته باشد و نرخ بهره مداوم را حفظ کند یا نرخ بهره را کاهش دهد، منفی یا نزولی به نظر می رسد.

خبر دوم USD راس ساعت ۱۷:۰۰ مربوط به شاخص پیش‌نمایش CPI در ماه نوامبر برای ایالات متحده: مدتها پیش در اقتصادی بسیار دور پیش بینی نرخ اصلی سالانه ۱.۸٪ افزایش می یابد و در مجموع به ۱.۱٪ کاهش می یابد. بهبود قوی فروش خرده فروشی از ماه مه ، قدرت قیمت گذاری را بازیابی نکرده است. میانگین تورم و نرخ بهره فدرال رزرو ورودی سیاست مصرف کننده را از بین می برد. آمار تورم دیگر رویدادهای حرکتی بازار نیست.

شاخص قیمت مصرف کننده که توسط دفتر کار آماری ایالات متحده منتشر شد ، معیار اندازه گیری حرکت قیمت ها با مقایسه بین قیمت خرده فروشی یک سبد خرید نماینده کالاها و خدمات است. قدرت خرید دلار توسط تورم کاهش می یابد. CPI شاخص کلیدی برای اندازه گیری تورم و تغییر در روند خرید است. به طور کلی، یک آمار بالا برای دلار مثبت (یا صعودی) تلقی می شود، در حالی که یک آمار کم برای دلار منفی (یا نزولی) در نظر گرفته می شود .

خبر سوم USD راس ساعت ۱۷:۰۰ بامداد مربوط به شاخص ادعاهای اولیه بیکاری ایالات متحده و کمتر از احساسات است . پیش بینی ادعاهای بیکاری از ۷۱۲،۰۰۰ مورد به ۷۲۵،۰۰۰ خواهد رسید. ادعاهای مداوم از ۵.۵۲ میلیون دوره شیوع بیماری به ۵.۴ میلیون کاهش می یابد در ماه نوامبر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه نوامبر با ۲۴۵،۰۰۰ بیش از نیمی از پیش بینی اجماع بود ضعف دلار با ادعاهای بالاتر تشدید نخواهد شد.

تعداد ادعاهای بیکاری که توسط وزارت کار ایالات متحده منتشر شده تعداد افرادی را که بیکارند و در حال حاضر از مزایای بیکاری استفاده می کنند اندازه گیری می کند. این قدرت در بازار کار را نشان می دهد. افزایش این شاخص پیامدهای منفی برای هزینه های مصرف کننده دارد که مانع رشد اقتصادی می شود. به طور کلی، یک آمار بالا منفی یا نزولی برای USD تلقی می شود، در حالی که یک آمار کم مثبت یا صعودی برای USD است.

خبر چهارم EUR راس ساعت ۱۷:۰۰ به دنبال تصمیم سیاست اقتصادی بانک مرکزی اروپا، رئیس بانک مرکزی اروپا یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد سیاست های پولی ارائه می دهد. اظهارات وی ممکن است بر نوسانات یورو تأثیر بگذارد و روند مثبت یا منفی کوتاه مدت را تعیین کند. دیدگاه طعنه آمیز او مثبت یا صعودی برای EUR در نظر گرفته می شود ، در حالی که دیدگاه بد او منفی یا نزولی محسوب می شود.

خبر پنجم اخبار فارکس USD راس ساعت ۲۲:۳۰ مربوط به بیانیه ماهانه بودجه منتشر شده توسط سرویس مدیریت مالی خلاصه فعالیت های مالی نهادهای فدرال و مدیران پرداخت کننده و بانک های فدرال رزرو است. بیانیه بودجه مثبت مبنی بر اینکه دریافتی ها بیش از هزینه های بودجه است، برای USD صعودی محسوب می شود. از طرف دیگر ، یک رقم منفی (کسری) که نشانگر بدهی دولت است نزولی است.

خبر ششم NZD راس ساعت ۲۳:۳۰ REINZ شروع به انتشار شاخص طبقه بندی مسکن کرد، که بر اساس همان داده ها است، اما برای تنظیم تغییر ترکیب از تعدیل مخلوط استفاده می کند. شاخص قیمت مسکن REINZ اکنون با استفاده از فروش برای همه معاملات (به جای متوسط برای هر حومه) در این طبقه محاسبه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا