ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین رشد کرد، اتر سقف شکست!

در حالی که بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه می دهد، اتر نیز دچار تغییراتی شد. به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه بورس کالای شیکاگو قصد دارد قراردادهای آتی ETH را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند، این رمزارز سقف های تاریخی خود را شکست.

BTC در ۱۶ دسامبر با افزایش ۱۰ درصدی در یک روز از ۱۹،۱۴۰ دلار به ۲۱،۳۴۰ دلار افزایش یافت. در تاریخ ۱۷ دسامبر، BTC شاهد افزایش ۴ درصدی روند صعودی تاکنون بوده است. این در حالیست که بعد از رسیدن به قیمت۲۲،۱۶۰ دلار، بازار به دنبال حمایت در محدوده ۲۱،۸۰۰ دلار است.

در حالی که به نظر می رسد بسیاری از معامله گران به نمودارهای بیت کوین بسیار دقت کرده و فقط این رمزارز را دنبال می کنند، دیروز اتریوم نیز پس از کسب ۸.۵٪ سود، به بالاترین حد سالانه خود رسید. امروز قیمت BitMEX به بالای ۶۵۶ دلار افزایش یافت، در حالی که بازارها در حال حاضر نیم درصد بالاتر از قیمت پایانی دیروز ۶۴۰ دلار هستند.

این رالی به دنبال انشار اخباری مبنی بر اینکه CME قصد دارد معاملات آتی ETH را در سال ۲۰۲۱ به صورت قانونی آغاز کند، اتفاق افتاد.

CME قراردادهای آتی بیت کوین خود را در دسامبر ۲۰۱۷ آغاز کرد که نشان دهنده اوج رالی تاریخی آن سال است.

برخی کارشناسان تغییرات مثبت و بیشتر رو به بالا را برای آینده ETH پیش بینی می کنند. یکی از کاربران توییتر  به نام “Altcoin Sherpa” خاطرنشان کرد که ETH رالی های چند ماهه را در ماه دسامبر آغاز کرده است که موارد مشابه در هر سه سال گذشته حداقل ۱۰۰٪ سود داشته است. به این ترتیب، این تحلیلگر پیش بینی می کند که اتر برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ به زودی از ۱۰۰۰ دلار بالاتر برود.

Anthony Sassano از Set Protocol تصویری از مقایسه معیارهای اتریوم در آخرین زمان شکست ۵۰۰ دلار و وضعیت امروز منتشر کرد و به چند مورد از جمله افزایش ۹۰۰ درصدی در توسعه دهندگان فعال، افزایش ۸۰ درصدی در تعداد معاملات ۲۴ ساعته، افزایش ۶۰ درصدی در آدرس های فعال و ۱۵۰٪ افزایش در نرخ هش شبکه اشاره کرد.

پوزیشن های short جفت ارز ETH / BTC در Bitfinex در حال حاضر در پایین ترین سطح قرار دارند. این امر نشان می دهد بازارها انتظار دارند اتر برای آینده قابل پیش بینی بیش از BTC سود کسب کرده و رشد کند. پوزیشن های لانگ ETH / BTC در بالاترین سطح خود از فوریه ۲۰۱۸ قرار دارند.

اتر

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا