ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل پولکادات، بایننس کوین، استلار (شنبه ۱۹ دسامبر ۲۰۲۰)

خریداران در ۱۷ دسامبر پولکادات (DOT) را به بالای مقاومت ۵.۵۸۹۹ دلار رساندند اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. این نشان می دهد که فروشنده ها با قدرت از این مقاومت دفاع می کنند.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

با این حال، خریداران خیلی عقب ننشسته اند و احتمالا تلاش دیگری برای افزایش قیمت به بالای ۵.۵۸۹۹ دلار دارند. اگر آنها بتوانند قیمت را بالاتر از این مقاومت حفظ کنند، جفت ارز DOT / USD می تواند تا ۶.۰۸۵۷ دلار و سپس به ۶.۸۶۱۹ دلار برسد.

میانگین متحرک صعودی و RSI بالای ۵۷ نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت بالا است. در صورت رد مجدد قیمت ۵.۵۸۹۹ دلار، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود. در این صورت، افت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵ دلار) امکان پذیر است.

BNB / USD

بایننس کوین (BNB) همچنان بین مقاومت ۳۲ دلار و حمایت ۲۵.۶۶۵۲ دلار در نوسان است. در یک محدوده مشخص، معامله گران هنگامی که انتظار دارند قیمت کاهش یابد، به مقاومت نزدیک می شود.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

با این حال، امروز خریداران در افت قیمت به میانگین متحرک اقدام به خرید کردند و اکنون یک تلاش دیگر برای افزایش قیمت به بالای ۳۲ دلار خواهند کرد.

اگر آنها موفق به حفظ قیمت بالاتر از محدوده شوند، جفت ارز BNB / USD می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که می تواند بالاترین قیمت خود را با ۳۹.۵۹۴۱ دلار دوباره آزمایش کند.

برعکس، اگر قیمت دوباره از ۳۲ دلار کاهش یابد، این نشان می دهد که خریداران نتوانسته اند بر فروشنده ها غلبه کنند. این می تواند جفت را برای چند روز دیگر در نوسان نگه دارد.

XLM / USD

استلار لومنز (XLM) در ۱۶ دسامبر بالاتر از مقاومت ۰.۱۸ دلار شکسته و بسته شد. این حرکت نشان می دهد که اصلاح ممکن است به پایان رسیده باشد. میانگین متحرک صعودی و RSI در منطقه مثبت نیز حاکی از آن است که خریداران در بازار برتری دارند.

استلار-لومنزنمودار روزانه XLM / USDT. منبع: TradingView

با این حال هنوز فروشنده ها اقدامی نکرده اند. سایه بلند روی کندل ۱۷ دسامبر نشان می دهد که فروشنده ها در رالی ها در حال فروش هستند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۶۸ دلار) بازگردد، خریداران یک بار دیگر سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند. بسته شدن بالای ۰.۲۱ دلار می تواند باعث مقاومت مجدد ۰.۲۳۱۶۵۵ دلار شود.

برعکس، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول دهند، جفت ارز XLM / USD ممکن است قبل از شروع حرکت بعدی روند، برای چند روز در یک محدوده بزرگ تثبیت شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا