ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

SushiSwap به طور رسمی از Uniswap جدا شده و به پلتفرم خود منتقل شد

SushiSwap بعد از یک هفته پر فراز و نشیب به طور رسمی از Uniswap جدا شده است. این خبری بود که ساعاتی پیش در سایت کوین تلگراف منشر شد. SushiSwap، یکی از جدیدترین پروژه های غیر متمرکز مالی یا DeFi، در جهت پیشی گرفتن از فضای Blockchain، در دوره کوتاه عمر خود با تغییر پلتفرم بسیار خبرساز شده است. از ۹ سپتامبر، این پروتکل رسما انتقال به پلتفرم ارز غیرمتمرکز خود را به پایان رساند.

Sam Bankman-Fried، رئیس SushiSwap در توییتی در ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر گفت: “انجام شد”. آنطور که از این توییت می توان برداشت کرد این است که منظور او تکمیل پروسه انتقال است.

چند ساعت قبل از اتمام انتقال، Bankman-Fried برنامه هایی را برای انتقال در توییتر خود ارائه داد و متعاقبا به آپدیت هایی را در طول روز ارسال کرد که شامل آزمایش و تعیین مهاجرت های توکن های جداگانه بود.

SushiSwap کمی بیش از یک هفته پیش به عنوان فورک صرافی غیرمتمرکز Uniswap به وجود آمد. در مدت کوتاهی بعد از عرضه SushiSwap، از ارزش قفل شده در Uniswap به ۷۷٪ رسید.

گفتن اینکه این پروژه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بسیار مبالغه آمیز است. این پلتفرم، با دارایی SUSHI خود، عمدتا پیرامون مدیر پروژه، Chef Nomi، و یک صندوق توسعه دهنده ۲۷ میلیون دلاری که بنا بر گزارش ها تحت کنترل  Nomi بوده است, می چرخد. در یک طرح پیچیده که شاید اجتناب ناپذیر به نظر برسد، Chef Nomi قبل از انتقال پروژه به بانکمن فرید، مدیرعامل فعلی FTX، با بخش قابل توجهی از این سرمایه های سازنده، با عجله پروژه را ترک کرد.

Bankman-Fried به کوین تلگراف درباره Chef Nomi چنین گفت:

حس من این است که آنها به SushiSwap اهمیت می دادند و می خواستند خوب کار کنند و سخت برای آن کار می کردند. ممکن است در نهایت Nomi طمع کرده باشد، اما فکر نمی کنم SushiSwap طرح کلاهبرداری از پیش طراحی شده باشد.

در زمان انتشار این مطلب، SushiSwap اکنون بزرگترین پلتفرم غیرمتمرکز در جهان از نظر نقدینگی است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا