فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس در روز کریسمس، پنج شنبه ۲۴ دسامبر

تحلیل روزانه بازار فارکس در روز پنج شنبه ۴ دی (۲۴ دسامبر) مصادف با جشن کریسمس را می خوانید. اولین خبر مربوط به شادی مضاعف در شب کریسمس است که به دلیل توافق برگزیت اتفاق افتاد.

تمام توجهات بازار معطوف به توافق برگزیت در شب کریسمس است. معامله‌گران منتظر کنفرانس مطبوعاتی مشترک بین بوریس جانسون، نخست‌‌وزیر انگلیس و فن درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران هستند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، این دو در ساعت ۱۰:۳۰ قبل از کنفرانس مطبوعاتی‌شان، صحبت‌های پایانی را با یکدیگر خواهند داشت. مذاکرات در مورد مشکلات اساسی از جمله ماهیگیری و رقابت منصفانه در شب گذشته انجام شده که باعث شده سران اتحادیه اروپا و انگلیس در آستانه رسیدن به توافق قرار گیرند.

به دلیل تعطیلات کریسمس، بیشتر بازارهای اروپا تعطیل هستند. اما سنتیمنت بازار به دلیل خوش‌بینی‌های برگزیت، مثبت باقی مانده است. این خوش‌بینی‌ها دلار به عنوان دارایی امن را تحت فشار قرار داده است. جفت ارز GBP\USD بعد از رشدی که در روز چهارشنبه داشت در محدوده بالای ۱.۳۵۵۰ تثبیت شده است. به دلیل تعطیلات کریسمس و نقدشوندگی کم، ممکن است شاهد نوسانات شدیدی در بازار فارکس باشیم.

بسته محرک مالی آمریکا: بازار تهدیدات ترامپ در مورد وتو کردن بسته ۹۰۰ میلیارد دلاری را چندان جدی نگرفت. نانسی پلوسی، با پیشنهاد ترامپ مبنی بر افزایش چک‌ها از ۶۰۰ دلار به ۲۰۰۰ دلار موافقت کرده و اذعان کرد که تلاش می‌کنیم در روز پنج‌شنبه این طرح را به تصویب برسانیم.

کالاها به دلیل بهبود فضای ریسک‌پذیری در بازار آسیا رشد داشتند. طلا نیز به رشد خود ادامه داد و سطح ۱۸۰۰ دلار را تست کرد. نفت آمریکا (WTI)، کمی از کف هفتگی خود فاصله گرفت و در بالای ۴۸ دلار تثبیت شد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. سلام. بله به خاطر تعطیلات کریسمس بانک های بزرگ جهانی تعطیل میشن و بهتره که یک هفته قبل و یک هفته بعد از تعطیلات کریسمس اقدام به معامله نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا