فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

آموزش اندیکاتور bears power و نحوه سیگنال گیری با استفاده از آن

اندیکاتور bears power نشان دهنده قدرت خرس ها و گاوها در بازار مالی است. این اندیکاتور بیشتر برای معامله گرانی موثر است که استراتژی معاملاتی آن ها بیشتر در بازگشت روند ها قرار دارد و دنبال تایید بیشتر برای بازگشت بازار هستند. اندیکاتور bears power نمایانگر قدرت خریداران و فروشندگان را در بازده زمانی تعیین شده به نمایش می گذارد. این اندیکاتور در زمره oscillator قرار می گیرد.

اندیکاتور bears power

سیگنال گرفتن از اندیکاتور bears power بسیار ساده است و پارامترهای سخت و پیچیده ای  نیز ندارد به همین دلیل به راحتی می توانید از این ابزار معاملاتی در استراتژی ها خود استفاده نمایید. پس از فعال سازی این اندیکاتور مشاهده می کنید که برخی نوسان ها در زیر و یا روی خط مرکزی (خط صفر) قرار دارند که این خط معیار ما برای سیگنال گرفتن خواهد بود.

سیگنال خرید با استفاده از اندیکاتور bears power

اندیکاتور bears power

هنگامی که کندل ها از زیر خط صفر شروع به کوتاه شدن می کنند، هشدار تغییر روند را به شما می دهند و در زمانی که به بالای خط صفر رسیدند این سیگنال را تایید می کنند.

سیگنال فروش

اندیکاتور bears power

هنگامی که کندل ها بالای خط صفر بودند و هر کندل قد کوتاه تری نسبت به قبلی داشت متوجه هشدار سیگنال فروش شوید، برای تایید سیگنال هم صبر کنید تا کندل ها به زیر خط صفر برسند.

معمولا پیشنهاد می کنیم در کنار این اندیکاتور از مووینگ اوریج ها هم کمک بگیرید ولی ما پیشنهاد می کنیم حتما از الگوهای تحلیل تکنیکال نیز تاییدیه بگیرید تا سیگنالی که دریافت می کنید اعتبار کافی برخوردار باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام! من آموزش های شما رو دنبال میکنم، فوق العاده مفید و کاربردی بود.واقعن ازینکه چنین آموزش جامعی رو به رایگان در اختیار دیگران قرار میدید ازتون ممنونم.امیدوارم من هم بتونم با تمرین موفق بشم. فقط یه سوال، میشه بگید که برای اطمینان بیشتر از موقعیت سل یا بای با کدام اندیکاتور همخوانی بیشتری داره؟ البته برای اطمینان بیشتر

  2. سلام! آموزشتون ساده و قابل فهم بود
    میخواستم بدونم از این اندیکاتور هم میتوان در سایر بازارهای مالی مثل فارکس و ارز دیجیتال نیز استفاده کرد چون سرعت این دو بازار بیشتر از بازار بورس هست؟

    1. سلام
      بله می تونید استفاده کنید و نوع بازار مهم نیست. اصولا این اندیکاتورها برای بازار فارکس و ارزهای دیجیتال بهتر جواب میدن چون حجم معاملات بالاتری دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا