ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC)، یک شنبه ۷ دی ۹۹

تحلیل روزانه ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC) در روز یک شنبه ۷ دی ماه ۹۹ را می خوانید. با فیماچارت همراه باشید.

XRP در چند ماه گذشته یکی از کم عملکردترین آلت کوین ها بوده است. قیمت در حال حاضر در محدوده وسیعی از ۰.۱۰ تا ۰.۸۰ دلار گیر کرده است. خریداران تلاش کردند قیمت را به بالای ۰.۸۰ دلار برسانند اما موفق نشدند. این منجر به فروش خیلی شدید شده و قیمت کاملاً سودهای ماه نوامبر را جبران کرده است.

ریپل

نمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک ثابت و RSI دقیقا زیر نقطه میانی نشان می دهد که خریداران قدرت خود را از دست داده اند و جفت XRP / USD می تواند برای چند ماه دیگر در نوسان باقی بماند.

در دامنه وسیعی، خریداران در افت قیمت ها اقدام به خرید می کنند و نزدیک مقاومت می فروشند. برای تغییر این روند، قیمت باید از محدوده بالاتر یا پایین تر شکسته شود.

اگر خریداران بتوانند قیمت را از منطقه مقاومت بالایی ۰.۸۰ تا ۱ دلار بالا ببرند، جفت ارز XRP / USD ممکن است نشانه شروع روند صعودی احتمالی باشد که می تواند با ۲.۵۰ دلار تعجب آور نیز باشد.

با این حال، فروشنده ها با قدرت از منطقه مقاومت بالاسری دفاع خواهند کرد، به ویژه که اخبار منفی دادخواست SEC علیه Ripple در حال حاضر ضرر زیادی برای دارندگان XRP به همراه داشته است. بنابراین، جفت ارز XRP / USD می تواند در بیشتر سال ۲۰۲۱ در نوسان باقی بماند.

LTC / USD

پس از آنکه خریداران قیمت را به بالای مقاومت ۸۰ دلار رساندند، لایت کوین (LTC) یک الگوی پایین گرد را تکمیل کرد. هدف آن ۱۳۶ دلار، دقیقا زیر مقاومت سخت ۱۴۵.۶۷۲۵ دلار است.

لایت-کوین

نمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۷۳.۱۸ دلار) و RSI در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که خریداران برتری دارند. سطح اشباع خرید در RSI نشانه خوبی در روند صعودی است اما در هنگام شروع حرکت جدید افزایش نشانه مثبت است.

اکنون حرکت صعودی می تواند به ۱۴۵.۶۷۲۵ دلار برسد، جایی که فروشنده ها مقاومت سختی دارند. اگر خریداران خیلی عقب نشینی نکنند، جفت ارز LTC / USD ممکن است برای چند ماه دقیقا زیر این سطح تثبیت شود. شکست زیر ۸۰ دلار نشان دهنده برتری فروشنده ها خواهد بود.

با این وجود، اگر خریداران قیمت را به بالای ۱۴۵.۶۷۲۵ دلار برسانند، مسیر صعود را به ۱۸۰ دلار و سپس به ۲۲۰ دلار می رساند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا