ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صرافی Coinbase اعلام کرد که معاملات XRP را متوقف می کند!

صرافی Coinbase در پاسخ به اقدامات قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه Ripple، معاملات XRP را متوقف می کند.

طبق یک پست وبلاگی که امروز توسط مدیر حقوقی Coinbase، پل گروال، منتشر شد، صرافی معاملات XRP را از ۱۹ ژانویه ساعت ۱۰:۰۰ صبح PST به طور کامل متوقف می کند. Coinbase تصریح کرد که “برای حفظ معیارهای سلامت بازار بورس” ممکن است در صورت لزوم معاملات زودتر متوقف شود”. علاوه بر این، گزارش شده است که این سیستم تعلیق تاثیری بر پیش بینی آینده (Spark (FLR شبکه Flare با پشتیبانی ریپل نخواهد داشت.

گروال گفت:

تعلیق معامله تاثیری در دسترسی مشتریان به کیف پول های XRP نخواهد داشت که پس از تعلیق معاملات برای سپرده گذاری و قابلیت برداشت در دسترس خواهد بود. ما همچنان به پشتیبانی از XRP در Coinbase Custody و Coinbase Wallet ادامه خواهیم داد.

این صرافی مستقر در آمریکا تا به اینجا بزرگترین شرکتی است که موضع این چنینی در مقابل دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل اتخاذ کرده است.

اوایل امروز، صرافی رمزنگاری OKCoin اعلام کرد که معاملات XRP و سپرده های خود را از ۴ ژانویه متوقف می کند. Bitstamp اعلام کرد که تجارت XRP را برای ساکنان ایالات متحده متوقف می کند، در حالی که صرافی های کوچکتر از جمله OSL ،Beaxy و CrossTower اعلام کردند که اقدامات مشابهی را انجام خواهند داد.

برخی از کاربران رمزنگاری پیش بینی می کنند که اکنون که یک بازیگر مهم مانند Coinbase در این توکن موضع گرفته است، پیش بینی می شود صرافی های دیگر مانند دومینو نیز حذف لیست معاملات یا توقف معاملات XRP اقدام کنند.

یک کاربر توییتر به نام PratikKala گفت:

به زودی Kraken ،Bittrex ،Genesis ،Grayscale و سایر اعضای شورای ارزیابی Crypto نیز ریپل را از لیست خارج خواهند کرد. نقدینگی کم خواهد شد و  بازارسازهای باقی‌مانده در آسیا هم مجبور خروج می‌شوند.

Grayscale نیز ممکن است از XRP فاصله گرفته باشد. به گفته کاربر توییتر “ShardiB2″، گزارش شده است که این شرکت با اعلام اینکه دیگر اشتراک های جدید را قبول نمی کند یا اشتراک های معلق را پردازش نمی کند، اشتراک های XRP Trust خود را پایان می دهد. وب سایت Grayscale اعلام کرده است که “صندوق سرمایه‌گذاری Grayscale XRP در حال حاضر بسته است.”

به دنبال اعلامیه Coinbase، قیمت XRP بلافاصله بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و از ۰.۲۸ دلار به ۰.۲۵ دلار در زمان نوشتن این مطلب کاهش یافت. این آخرین مورد از حرکات نزولی توکن است که از زمان اعلام SEC تاکنون ۴۴٪ کاهش یافته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا