ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پولکادات ۳۴% رشد کرد، بیت کوین عقب نشست! آیا آلتکوین ها راه می افتند؟

بیت کوین (BTC) در تاریخ ۲۹ دسامبر به زیر ۲۶،۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا نتایج جدیدی از دادخواست تهدید ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در سراسر بازار ارزهای دیجیتال احساس شد.

نمودار-بازار

بررسی اجمالی بازار ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

با توقف معاملات XRP در Coinbase، قیمت بیت کوین کاهش می یابد

اطلاعات حاصل از بازارهای Cointelegraph ،Coin360 و TradingView نشان داد که BTC / USD در معاملات روز سه شنبه به پایین ترین سطح ۲۵،۸۳۰ دلار رسیده است.

حمایت ۲۷۰۰۰ دلار یک شبه نتوانست اجرایی شود و سطح ۲۶،۰۰۰ دلاری مجدد آزمایش می شود. در آخر هفته، بیت کوین به بالاترین قیمت ۲۸،۴۰۰ دلار رسید.

بیت-کوین
نمودار کندل ۱ ساعته (BTC / USD (Bitstamp. منبع: TradingView

ریزش های اخیر در حالی اتفاق می افتد که XRP، چهارمین ارز بزرگ رمزنگاری شده از نظر حجم بازار، به لطف خبر توقف معاملات این رمزارز در صرافی بزرگ Coinbase از ماه آینده، به ۰.۲۳ دلار رسیده است. در دادخواست SEC علیه این توکن چنین ادعا شده که XRP یک اوراق بهادار بدون مجوز بوده و معامله آن از نظر قانونی غیرممکن است.

مایکل ون دو پوپ، تحلیلگر بازارهای Cointelegraph، در مورد چشم اندازهای کوتاه مدت بیت کوین در یک به پست ویدئویی در روز دوشنبه به طور خلاصه چنین عنوان کرد:

در حال نوسان است، پس از آن به احتمال زیاد ۲۰۲۱ دوباره بریک اوت خواهد داشت.

کارشناسان به آلتکوین ها اشاره می کنند

ون دی پوپ به دستاوردهای مهم در حوزه آلتکوین ها اشاره کرده است. با وجود XRP، این بازار در حال حاضر نشانه های خوبی از رشد را نشان می دهد، اتر (ETH) برای اولین بار از ماه می ۲۰۱۸ این هفته به بالاتر از ۷۰۰ دلار صعود کرده است.

برنده دیگر پولکادات (DOT) است که اکنون هفتمین رمزارز بزرگ بازار شده و با ۲۲.۵٪ افزایش روزانه، عملکرد هفتگی نزدیک به ۳۴٪ را تجربه می کند.

از نظر ون دی پوپ، “موج شدید” بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ باید بازار را به ۴۰ یا ۵۰ هزار دلار برساند، اما تا آن زمان، آلت کوین ها به احتمال زیاد خوب عمل خواهند کرد.

نمودار-بیت-کوین
نمودار تاریخچه تسلط بیت کوین. منبع: CoinMarketCap

وی علاوه بر این به احتمال بالای تسلط در بازار بیت کوین اشاره کرد، که به احتمال ۷۰٪ به زودی باید جای خود را به آلتکوین ها بدهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا