ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به ۳۰،۰۰۰ دلار نزدیک می شود + تحلیل نمودار

بیت کوین (BTC) پس از آنکه جهش های جدیدی آن را به بالای ۲۸،۴۰۰ دلار رساند، به رکورد ۳۰ دسامبر خود برگشت.

قیمت BTC برای رسیدن به رکوردهای قیمتی جدید تلاش می کند

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets و TradingView نشان داد که BTC / USD در معاملات روز چهارشنبه رکورد تاریخی موجود خود را کنترل می کند.

در یک اقدام عالی مجدد، بیت کوین تأیید کرد که حتی با وجود کاهش کوتاه مدت به ۲۵،۸۳۰ دلار طی ۲۴ ساعت گذشته، باز هم فرصتی به فروشنده ها نخواهد داد.

سود واقعی روزانه حدود ۷.۵٪ بوده و در زمان نوشتن این مطلب قیمت ۲۸،۵۶۰ دلار است.

بیت-کویننمودار کندل ۱ ساعته (BTC / USD (Bitstamp. منبع: TradingView

این حرکت باعث می شود که بیت کوین هرگز به عنوان یک سطح روانی جدید قبل از پایان سال به ۳۰،۰۰۰ دلار نزدیک شود، چیزی که فقط یک هفته پیش غیرممکن به نظر می رسید.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، با این حال، تحلیلگران هنوز هم بر این باورند که یک تغییر قیمت می تواند بزرگترین ارز رمزنگاری شده را به حمایت موجود با ۱۹،۵۰۰ دلار برساند.

روز سه شنبه، مایکل ون دو پوپه، تحلیلگر بازارهای کوین تلگراف، ۲۷،۵۰۰ دلار را به عنوان منطقه مهم برای شکستن اوج های تاریخی عنوان کرد.

قیمت اتر منجر به سود آلتکوین ها می شود

پس از افزایش ۵.۵٪ در روز، اتر (ETH) نزدیک به ۷۴۰ دلار بود و تأثیر ضعیف خبر بیت کوین بر روی ارزش آلت کوین ها به وضوح احساس شد.

پولکادات (DOT) به قدرت موجود افزود تا عملکرد هفتگی به ۵۰٪ برسد.

مانند قبل، XRP استثنا بود که زیان ۱۰ درصدی روزانه را حفظ کرد زیرا حذف از لیست صرافی های بزرگ ادامه داشته و منجبر به احساسات سنگین بازار شده است. با این وجود این کوین موفق به پس گرفتن ۰.۲۰ دلار شد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا