ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Redditor کلیدهای خصوصی ۴ میلیون دلار بیت کوین گمشده را پیدا کرد!

دانشجویی ادعا کرده است که از اوایل سال ۲۰۱۱ به طور اتفاقی کلیدهای خصوصی شخصی را پیدا کرده است که بیش از ۴ میلیون دلار بیت کوین را آزاد می کند.

طبق داده های یک حساب BitcoinHolderThankU، کاربر Reddit پس از پیدا کردن کلیدهای از دست رفته ۱۲۷ بیتکوین در ۲۲ دسامبر، زمانی که قیمت دارایی رمزنگاری ۲۳،۰۰۰ دلار بود، توانست تقریبا ۴.۲ میلیون دلار از بیت کوین (BTC) را نقد کند. آنها بعدا در اواسط روند صعودی، کوین ها را لیکوئید کردند.

Redditor گفت:

من یک هفته به این فکر کردم که چگونه با خیال راحت و با اطمینان این همه بیت کوین را با ارزان ترین قیمت ممکن لیکوئید کنم. در نهایت با قیمت ۳۳،۴۳۹.۰۲ دلار برای هر کوین منهای ۰.۱۵٪ کارمزد، کار را به انتها رساندم.

آنها ادعا می کنند که در سال ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ از طریق نظرسنجی، تماشای فیلم و انجام برخی کارهای تصادفی بیت کوین کسب کرده اند تا در نهایت از کوین ها برای خرید ارز درون بازی آنلاین DarkOrbit استفاده کنند. گفته می شود که کلیدهای خصوصی هرگز واقعا گم نشده اند، بلکه فقط در کامپیوترهای قدیمی مدل Dell فراموش شده اند زیرا BitcoinHolderThankU درنهایت اقدام به خرید ارز نکرد.

متأسفانه، اگر حساب Redditor قابل باور باشد، اگر آنها فقط چند هفته بیشتر ارزهایشان را نگه می داشتند، ۱ میلیون دلار سود بیشتر کسب می کردند. از ماه دسامبر، قیمت بیت کوین ۴۱،۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشته است تا به بالاترین رکوردهای جدید خود برسد. BitcoinHolderThankU اعتراف کرد که “اگر وضعیت مشابه دوباره اتفاق می  افتاد، ۱۲۷ بیت کوین را نمی فروختند.

او گفت:

برای اعتبار دادن به خودم، ۸-۹ سال HODL کردم که بیشتر از اکثریت قریب به اتفاق کاربران ارزهای دیجیتال است. اگر فرصتی دوباره به من داده می شد قطعاً کارهای دیگری را انجام می دادم.

Redditor علی رغم ثروت ناگهانی می گوید آنها از “تجمل گرایی” پرهیز خواهند کرد و قصد دارند بخش عمده ای از سرمایه خود را در S&P 500 قرار دهند.

متأسفانه، همه داستان های مربوط به کلیدهای نادرست یا فراموش شده چنین پایان خوشی ندارند. هنوز هم ممکن است بیش از ۲۸۵ میلیون دلار بیت کوین در جایی در یک زباله دان از دست رفته باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا