ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۱۰۰ آدرس برتر طی ۳۰ روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار بیت کوین خریدند!

۱۰۰ آدرس برتر بیت کوین در ۳۰ روز گذشته ۱۱ میلیارد دلار BTC بیشتر خریداری کرده اند.

این ۱۰۰ آدرس که جز ثروتمندترین موارد نیز هستند به شدت در حال خرید هستند و در طی ۳۰ روز گذشته ۱۶ درصد بیت کوین بیشتر جمع کردند.

در مجموع این آدرس ها ۳۳۴،۰۰۰ بیت کوین، حدود ۱۱ میلیارد دلار، به کیف هایشان افزوده اند. اکثریت آنها به کاهش قیمت اخیر بیت کوین از ۴۱،۰۰۰ دلار به زیر ۳۳،۰۰۰ دلار واکنش نشان ندادند. فقط هفت آدرس از آخرین زمان ثبت رکورد تاریخی در ۱۰ ژانویه بیت کوین را به خارج از کیف پول خود انتقال داده‌اند.

از آدرس هایی که در ۳۰ روز گذشته معامله داشته اند، تنها هشت مورد از آنها از ۱۲ دسامبر بیش از ده معامله به نام خود انجام داده اند.

شاید تعجب آور باشد که بسیاری از بزرگترین آدرس ها هنوز شاهد روند صعودی هستند، هشت مورد از ده آدرس برتر، اولین معامله خود را بعد از سپتامبر ۲۰۱۸ انجام داده اند. جدیدترین موردی که در لیست ۱۰۰ آدرس برتر قرار گرفته تنها دو ماه عمر دارد. با این حال همه آنها نهنگ جداگانه ای هستند. این آدرس ها شامل حداقل ده مورد کنترل شده توسط صرافی هایی مانند Huobi ،Binance ،Bittrex و Kraken است. اعتقاد بر این است که بقیه متعلق به ترکیبی از سرمایه گذاران سازمانی و فروشندگان ثروتمند است و تمایز قائل شدن بین این دو تقریبا غیرممکن است. آنچه واضح است این است که افراد بزرگ به راحتی تحت تأثیر قیمت و احساسات قرار نمی گیرند.

برای اینکه بتوانید در رده بالای آدرس های بیت کوین قرار بگیرید، باید بیش از ۳۳۶ میلیون دلار BTC در اختیار داشته باشید. برای رسیدن به ده آدرس برتر، حدود ۲.۲ میلیارد دلار نیاز است. آدرس های موجود در این لیست معتبر اغلب به دلایل مختلف مورد توجه قرار گرفته اند، از جمله آدرس هایی که تصور می شود متعلق به خود ساتوشی ناکاموتو باشد.

سومین آدرس ثروتمند، با ۹۴،۵۰۶ BTC دست نخورده، در سپتامبر سال ۲۰۱۹ پس از گزارش Glassnode مبنی بر انتقال ۷۳،۰۰۰ از BTC موجود در کیف پول از Huobi، تیتر اخبار شد. فرض بر این بود که این غنی ترین آدرس غیر از صرافی ها است. طبق داده های BitInfoCharts، در بین ۱۰۰ آدرس برتر ۶۴ آدرس تا به حال حتی یک ساتوشی نیز انتقال نداده‌اند.

این آدرس ها که در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون بیتکوین (۱۳.۵ درصد از عرضه در گردش) را با ارزش تقریبا ۸۵ میلیارد دلار کنترل می کنند، شامل ۱۵ آدرس خاموش هستند. یازده ادرس بیشتر از نه سال دارند. گرچه هیچ کس نمی تواند ثابت کند که ۳۰۰،۰۰۰ BTC نگهداری شده توسط این آدرس ها از بین رفته است، اما بیشتر آنها چنین تصور می کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا