ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Grayscale Investments تمام ریپل های خود را لیکوئید می کند

در حالی که اخبار شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل سر و صدای زیادی به پا کرده است، مدیر صندوق سرمایه گذاری سازمانی Grayscale Investments از انحلال XRP Trust خود را در پاسخ به این دادخواست خبر داد.

طبق اطلاعیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، Grayscale پس از طرح شکایت SEC و در پاسخ به افزایش خارج شدن XRP از لیست صرافی های بزرگ، تصمیم گرفت صندوق دارایی های ریپل خود را لیکوئید کند. Grayscale عنوان کرد:

به احتمال زیاد برای سرمایه گذاران آمریکایی، از جمله Trust، تبدیل XRP به دلار آمریکا دشوارتر خواهد بود و بنابراین فعالیت های Trust به سختی میتواند ادامهپیدا کند.

تمام XRP موجود در این صندوق قبلا لیکوئید شده است و Grayscale قصد دارد پس از کسر هزینه ها، سود خالص نقدی را بین سهامداران XRP Trust تقسیم کند. کار این صندوق پس از توزیع وجه نقد خاتمه می یابد.

با وجود مواضع تند و سختگیرانه SEC درمورد ریپل، نهادهای نظارتی سایر کشورها متقاعد نشده اند که این رمز امنیتی را نوعی اوراق بهادار قلمداد کنند.

گزارش ژانویه مربوط به قانون ارز رمزنگاری شده توسط خزانه داری انگلستان، XRP را به عنوان “رمزارز قانون گذاری نشده” در کنار دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) طبقه بندی کرده است. این در حالی است که خزانه داری ریپل را “نه پول الکترونیکی و نه رمز امنیتی” توصیف می کند.

این گزارش XRP را در درجه اول به عنوان “رمز ارز” توصیف می کند که به عنوان یک وسیله معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

روز چهارشنبه، آژانس خدمات مالی ژاپن به The Block گفت که XRP را به عنوان ارز رمزپایه طبقه بندی می کند، نه یک اوراق بهادار. در حال حاضر این رمزارز با قیمت ۰.۳۱ دلار معامله می شود و در ۳۰ روز گذشته ۴۰٪ افت داشته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا