ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

معامله گران می گویند دلیلی برای ریزش بیت کوین وجود ندارد!

به گفته معامله گران، بیت کوین کاملا در روند صعودی است و نشانه ای از متوقف شدن این روند فعلا وجود ندارد. به دنبال اخبار اوایل این هفته مبنی بر خرید بیت کوین توسط تسلا به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار، این رمزارز در طی ۲۴ ساعت گذشته تا ۵۰.۰۰۰ دلار فاصله کمی داشت.

با وجود افزایش بیش از ۱۰۰٪ بیت کوین (BTC) در طی چند ماه گذشته و رسیدن به نزدیکی ۲۰،۰۰۰ دلار، Cheds، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال در توییتر خود اعلام کرد که او معتقد است این روند همچنان صعودی است.

Cheds به Cointelegraph گفت:

من فکر می کنم بسیاری از افراد در اینجا به دنبال یک اوج محلی هستند یا شاید به دنبال دلیل آن هستند چرا که قیمت خیلی سریع افزایش یافته است.

Cheds دارای گواهینامه سطح CMT I است که نشانگر سطح خاصی از تخصص در تجزیه و تحلیل تکنیکال است.

بیت کوین در دسامبر سال ۲۰۲۰ بالاترین رقم خود را در تاریخ ۱۹،۸۹۲ دلار شکست. در ژانویه ۲۰۲۱، بر اساس داده های TradingView، بیت کوین به ۴۱،۹۸۱ دلار افزایش یافت. پس از پولبک جزئی، بیت کوین در ۱۱ فوریه به ۴۸،۹۱۱ دلار رسید.

Cheds گفت:

از نظر من خریداران هنوز کنترل کامل دارند و هر روز اخبار بیشتری درباره تصویب و تقاضای سازمانی به دست می آوریم و این بیش از هر چیز نیروی محرکی خواهد بود.

فضای رمزنگاری در میان موجی از جریان اصلی بازیکنان بزرگ است که به بیت کوین سرمایه اختصاص می دهند. جدا از تسلا، MicroStrategy بیش از ۱ میلیارد دلار برای BTC سرمایه گذاری کرده است، در حالی که بسیاری نیز مقادیر متفاوت و البته کمتر در این دارایی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

Cheds توضیح داد:

اگر فکر می کنید قیمت BTC به دلیل ETF کانادا یا سال جدید چینی کاهش یابد، شما به دنبال بهانه ای برای فروش بودید!

CryptoWendyO، معامله گر و تحلیلگر رمزنگاری در توییتر، به Cointelegraph گفت:

دیروز ما شاهد یک کندل روزانه تاریخی دیگر با بالاترین قیمت بیت کوین بودیم که نزدیک به ۴۹ هزار دلار است. ۵۰ هزار دلار اجتناب ناپذیر است، اما من در تعطیلات آخر هفته نسبه به ۴۴.۷ دلار محتاط خواهم بود، مگر اینکه یک توییت #بیت کوین توسط ایلان ماسک را شاهد باشیم و در این صورت قیمت، ۵۴،۰۰۰ دلار را خواهد دید.

مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، طی روزهای اخیر بارها در مورد رمزنگاری توییت کرده و توجه ویژه ای به دوج کوین (DOGE) داشته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا