ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

دوج کوین اکنون در ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در ۴۵ ایالت آمریکا پشتیبانی می شود

اکنون شهروندان ایالات متحده می توانند دوج کوین را از دستگاه های خودپرداز در ۴۵ ایالت از ۵۰ ایالت این کشور خریداری کنند.

رمزارز معروف دوج کوین (DOGE) اکنون از طریق ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر ایالات متحده قابل دسترسی است.

Coinflip، پیشرو در ارائه خودپردازهای بیت کوین، از پشتیبانی دوج کوین در ۱ مارس خبر داد. مدیر عامل و بنیانگذار شرکت، Daniel Polotsky، دلیل این حرکت را “محبوبیت اخیر دوج و پذیرش گسترده آن” عنوان کرد.

در تاریخ ۴ فوریه، قیمت ارز رمزنگاری شده در چند دقیقه پس از آنکه بنیانگذار تسلا و SpaceX، ایلان ماسک، “Doge” را به بیو خود اضافه کرد، افزایش یافت.

دو روز بعد، دومین مرد ثروتمند جهان با ادامه تحقیق، سوالی را مطرح کرد که آیا دوج کوین پول آینده زمین است؟ ۷۱.۳٪ از ۲.۴ میلیون پاسخ دهنده جواب مثبت دادند.

مارک کوبان، مالک NBA دالاس ماوریکس، در ۸ فوریه به این روند پیوست و به فوربس گفت که توجه به این کوین ها اتفاق بدی نیست!

طی دو هفته اول ماه فوریه، قیمت ارز رمزنگاری شده تقریباً ۲۰۰٪ رشد کرده و از ۰.۰۳ دلار به ۰.۰۹ دلار رسید. از آن زمان به آرامی نزدیک به ۰.۰۵ دلار تثبیت شد.

برخی از کاربران حدس زده اند که افزایش قیمت دوج کوین کاملاً طبیعی نبوده و پامپ ۸۵٪ قیمت پس از ریزش GameStop از گروه Reddit / WallStreetBets رخ داده است. دو روز بعد، در تاریخ ۱ فوریه، جیم سیمونز، به کاربران توییتر گفت که او نیز همراه با دیگران رمز ارز را خریداری خواهد کرد و در نتیجه یک افزایش قیمت ۴۰ درصدی در طی ۲۴ ساعت را شاهد بودیم.

Coinflip طی ۱۲ ماه گذشته رشد نجومی تقاضا را تجربه کرده و درآمد آن بیش از سه برابر سال گذشته شده است زیرا این شرکت از ژانویه ۲۰۲۰ تعداد خودپردازهای خود را از ۴۴۱ به تقریبا ۱۸۰۰ افزایش داده است. دستگاه های خودپرداز Coinflip در ۴۵ ایالت نصب شده است.

دستگاه های خودپرداز این شرکت همچنین از BTC ،ETH ،BNB ،DASH ،LTC ،LINK ،USDC و XLM پشتیبانی می کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا