ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اتریوم رکورد زد و به ۲۱۱۴ دلار رسید!

اتریوم، دومین دارایی بزرگ رمزنگاری از نظر ارزش بازار، بالاترین قیمت قبلی خود را در نزدیکی ۲۰۴۱ دلار که در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ ثبت شده بود، شکسته است.

بر اساس اطلاعات TradingView، اتریوم (ETH) امروز با بالاترین قیمت تقریبا ۲۰۸۱ دلار روبرو شد. ETH در زمان نوشتن این مطلب نزدیک به ۲۱۱۴ دلار معامله می شود.

از زمان اوج قیمتی در ماه فوریه، ETH در نمودار روزانه خود دو بار اصلاح شده است و در اصلاح دوم پایین ترین سطح را به خود اختصاص داده است. در روزهای پس از لمس تراز ۲۰۴۱ دلاری، قیمت این دارایی کاهش یافت و به حدود ۱،۲۹۳ دلار رسید. ETH تا ۱۳ مارس به حدود ۱،۹۴۳ دلار برگشت و در روزهای بعدی تا حدود ۱۵۴۶ دلار سقوط کرد.

از زمان نزول قیمت نزدیک به ۱۵۴۶ دلار، ETH چهار کندل سبز روزانه متوالی تشکیل داده است. اگر امروز سبز بسته شود  پنجمین روز خواهد بود.

CoinMarketCap اتر را به عنوان دومین دارایی بزرگ به لحاظ ارزش بازار معرفی می کند. ETH با داشتن ارزش فروش نزدیک به ۲۳۹ میلیارد دلار در زمان انتشار این مطلب، در مکان دوم بالاتر از بایننس کوین (BNB) قرار دارد، اما فاصله آن با ارزش بازار ۱.۱ تریلیون دلاری بیت کوین همچنان بسیار زیاد است.

طی چند ماه گذشته اتریوم در راستای انتقال خود به اتریوم ۲.۰ یا Eth2 و همچنین نقش آن در امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi، تعداد زیادی عناوین خبری را به خود اختصاص داده است. Eth2 به دنبال مقیاس گذاری شبکه اتریوم و انتقال کامل بلاکچین خود به یک الگوریتم اثبات سهام در ماه های آینده است.

خط سیر صعودی ETH همچنین با بازار گاوی رمزنگاری مطابقت دارد که در آن BTC بالاتر از ۶۰،۰۰۰ دلار معامله شده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا