ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

دوج کوین منفجر شد، رابین هود کم آورد و از کار افتاد!

ارز رمزنگاری شده دوج کوین که فی الواقع هاردفورکی از رمزارز لایت کوین (Litecoin) است در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد و به دلیل یک الگوی رفتاری محبوب Shiba Inu نامگذاری شد. این رمزارز طی چند روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت بوده است.

بر اساس یک پست منتشر شده در روز جمعه، یکی از سیستم های رابین هود پس از آنکه قیمت دوج کوین عصر پنجشنبه از ۰.۲۵ دلار گذشت، از کار افتاد. این باعث شد که سیستم سفارش رمزنگاری نیز به طور موقت خاموش و از دسترس عموم خارج شود.

طبق اطلاعات منتشر شده در این پست، سیستم در طی یک ساعت دوباره آنلاین و به شبکه متصل شد اما برخی از مشتریان همچنان با مشکل ترید روبرو می شدند. طبق این پست، پلتفرم پس از دو ساعت کاملاً عادی شده بود.

قیمت دوج کوین (DOGE) در صبح جمعه نزدیک به ۰.۵۰ دلار افزایش یافت که این امر بازهم منجر به مشکلاتی برای برخی از مشتریانی شد که می خواستند سفارشات رمزگذاری خود را ثبت کنند.

تیم رابین هود در پست وبلاگی خود نوشت:

این وقفه ها و مشکلات پلتفرمی برای ما قابل قبول نیست. تیم های ما به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا بالاترین سطح خدمات ممکن را به شما ارائه دهند و با ادامه علاقه افراد به ارزهای دیجیتال در  روزهای پایانی هفته، ممکن است همچنان شاهد قطعی و اختلال باشیم.

در زمان نوشتن این مطلب، DOGE با قیمت ۰.۳۱ دلار معامله می شود.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا