ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

معاملات آپشن (اختیار سهام) کوین بیس امروز در نزدک آغاز می شود

خبرگزاری رویترز روز گذشته (۱۹ آوریل)، درباره چگونگی عرضه و آغاز به کار سهام صرافی کوین بیس عنوان کرد که معاملات اختیار سهام COIN از روز سه شنبه ۲۰ آوریل (امروز) در نزدک آغاز می شود.

این خبر به دنبال لیست شدن مستقیم سهام کوین بیس با نماد COIN در نزدک منتشر شده است. معاملات سهام کوین بیس از هفته گذشته آغاز شده است و در اولین روز معاملات سهام این شرکت بین  ۴۲۹.۵۴ دلار و ۳۱۰ دلار در نوسان بوده است.

طبق تخمینی که رویترز زده است، مدیر اجرایی کوین بیس برایان آرمسترانگ در اولین روز معاملات سهام COIN، حدود ۲۹۲ میلیون دلار سهام فروخته است. طبق اطلاعات ارسال شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار، آرمسترانگ ۷۴۹،۹۹۹ سهم را در سه دسته با قیمت های مختلف از ۳۸۱ دلار تا ۴۱۰.۴۰ دلار برای هر سهم با درآمد کل ۲۹۱.۸ میلیون دلار فروخته است، با این حال، این در کمتر از ۲ درصد از کل سهام این شرکت است.

پرونده های موجود در وب سایت روابط سرمایه گذاران Coinbase نشان داد که در مجموع ۱۲،۹۶۵،۰۷۹ سهم توسط خود افراد صرافی به ارزش بیش از ۴.۶ میلیارد دلار به قیمت ۳۴۴ دلار از سهام COIN تا روز جمعه فروخته شد.

یاهو فایننس گزارش داد سهام ۲۲.۵٪ از بالاترین سطح ۴۲۹.۵۴ دلار در ۱۴ آوریل افت کرده و به قیمت فعلی ۳۳۲.۷۵ دلار رسیده است.

در تاریخ ۲۰ آوریل یعنی همین امروز، Coinbase Pro اعلام کرد از جفت ارزهای جدید (BAT)، کاردانو (ADA) ، Decentraland (MANA) و USDC پشتیبانی خواهد کرد.

این چهار دارایی با سه ارز فیات پوند، یورو و دلار (USD ،EUR ،GBP) بیت کوین و اتریوم جفت می شوند، ضمن اینکه نقدینگی بازار در هنگام راه اندازی ارزیابی می شود، قابلیت معاملات محدودی در دسترس خواهد بود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا