ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Doge Day یک کلاهبرداری بود، قیمت دوج کوین ۲۰٪ افت کرد!

برای دارندگان دوج کوین، روزی که قرار بود بسیار خاص باشد، روز ریزش بود. ششمین ارز بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار به جای رشد در این روز و رسیدن به بالای یک دلار، سقوط کرد و قیمت خود را تا پایین ترین سطح ۰.۲۹ دلار کاهش داد. این در حالیست که سقف قیمتی در آخر هفته گذشته رقم ۰.۴۰ دلار بوده است. قیمت فعلی (۰.۳۴ دلار) نشان دهنده افت ۲۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

Doge Day، مانند همه پدیده های فرهنگی این روزها، ابتدا در فضای مجازی آغاز شد. حدود یک هفته پیش بود که انبوهی از Redditors و Twitterati خود را طرفدار دوج کوین معرفی کردند و با فریاد دیگران را ترغیب کردند که قیمت سکه را در ۲۰ آوریل افزایش دهند.

ایلان ماسک هفته گذشته با انتشار یک توییت از Doge یاد کرد و ۵۰ میلیون فالوور خود را با توجه به اینکه ارز از ۰.۱۴ به ۰.۴۰ دلار در چند روز رسید، تحت تاثیر قرار داد. ماسک در یک سخنرانی در ماه فوریه در Clubhouse گفت که توییت های او درباره دوج کوین “به معنای یک شوخی است”، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد این توییت ها، حتی اگر به صورت شوخی ساخته شده باشند، تأثیر مستقیم بر قیمت این رمزارز دارند.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا