ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ورود سرمایه های سازمانی به XRP دو برابر شد

سرمایه گذاران سازمانی طی هفته گذشته به XRP توجه ویژه ای داشتند و دارایی های تحت مدیریت یا محصولات سرمایه گذاری AUM یا XRP تقریبا دو برابر شده است.

براساس گزارش CoinShares، تقریبا ۳۳ میلیون دلار در این هفته به محصولات XRP سرازیر شده و AUM این بخش را تا ۸۳ میلیون دلار افزایش داده است.

این هفته و بعد از تزریق ۲۳۳ میلیون دلار سرمایه سازمانی، صعودی ترین بازه زمانی از اوایل ماه مارس است.

در کل آلتکوین ها با ۶۵ میلیون دلار سرمایه جذب کردند. بایننس  کوین ۳ میلیون دلار هزینه کرد، بیت کوین کش ۴ میلیون دلار، پولکادات ۵ میلیون دلار دریافت کرد و تزوس ۷ میلیون دلار سرمایه جلب کرد.

محصولات بیت کوین با ارزشی حدود ۵۰ میلیارد دلار، نزدیک به ۷۸٪ از کل دارایی تحت مدیریت سازمانی را به خود اختصاص داده است. پس از آن، اتر با ۱۰.۷ میلیارد دلار یا ۱۶.۸٪ محصولات رمزنگاری را نشان می دهد.

علاوه بر جریان عظیم سرمایه های ورودی، حجم معاملات سازمانی نیز افزایش یافته و با ۵۹٪ افزایش از ابتدای هفته تاکنون، به ۴.۸ میلیارد دلار رسیده است.

گفتنی است که کمپانی Grayscale با ۵۰ میلیارد دلار دارایی، ۷۷٪ از دارایی رمزنگاری شده تحت مدیریت سازمان ها را در اختیار دارد؛ پس از آن CoinShares با ۵.۷ میلیارد دلار حدود ۹٪ از کل دارایی این بخش و ۳iQ با ۱.۹ میلیارد دلار حدود ۳٪ از آن را به خود اختصاص داده اند.

به نظر می رسد تقاضای آمریکای شمالی برای محصولات سازمانی رمزنگاری در حال افزایش است و ناظران کانادایی هفته گذشته و پس از موفقیت چندین ETF Bitcoin که در کانادا راه اندازی شده است، سه صندوق قابل معامله اتریوم یا ETF را تصویب کردند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا