ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اتریوم سقف شکست و حالا ۳۰۰۰ دلاری شده است!

بر اساس اطلاعات Nomics، قیمت اتریوم، دومین کوین برتر از نظر حجم بازار، عصر یکشنبه برای اولین بار به ۳۰۰۰ دلار رسید. پس از شکستن آن، صعود خود را به بالاترین رقم همیشگی خود یعنی ۳،۰۴۲ دلار ادامه داد. ETH اکنون بیش از ۱۳۰۰٪ در سال گذشته رشد کرده و دارای ارزش ۳۵۲ میلیارد دلار است.

رشد اتریوم در این هفته به دنبال گزارش هایی است که بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB) 121 میلیون دلار اوراق قرضه دیجیتال در ETH فروخته است. Bloomberg Law گزارش داد، گلدمن ساکس، Societe Generale و Banco Santander نیز در فروش اوراق قرضه EIB نقش داشتند. این اخبار به عنوان نشانه دیگری از قدرت باقی ماندن اتریوم در موارد مالی متعدد مورد بررسی قرار گرفت.

EIB از اتریوم استفاده کرده است زیرا این شبکه امکان ایجاد چندین توکن مثلی را فراهم می کند، که به عنوان نشانه های ERC-20 شناخته می شود.

چند آپدیت جدید برای ETH قرار است طی چند ماه آینده به صورت مستقیم آغاز شود.

در ۱۴ ژوئیه، اتریوم نسخه جدیدی را با نام EIP-1559 ادغام می کند. این نسخه با سوزاندن میلیاردها سکه میزان عرضه کلی ETH را کاهش می دهد.

طبق قوانین عرضه و تقاضا، انتظار می رود که EIP-1559 قیمت اتریوم را افزایش دهد. شاید پیش بینی صرف ارتقا همین نتیجه را داشته باشد.

سپس انتقال بزرگتر به سمت اتریوم ۲.۰ وجود دارد. این شبکه به جای اثبات کار فعلی با انرژی زیاد، شبکه را به اثبات خطر تبدیل می کند. اولین مرحله از این انتقال اصطلاحا ادغام است که به طور موقت برای اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. اتریوم ۲.۰ همچنین قول کاهش هزینه های معامله و افزایش توان شبکه را می دهد.

از لحاظ تاریخی، بیت کوین پیشگام تغییرات قیمت در بازار رمزنگاری بود که توسط آلتکوین هایی از جمله ETH طراحی شده است. اما روند در حال تغییر است.

در ابتدای امسال، بیت کوین حدود ۷۰ درصد از بازار و اتریوم ۱۲.۸ درصد از بازار را تشکیل می دادند. اکنون ۵۰٪ از بازار بیت کوین و ۶۵/۱۴٪ از بازار اتریوم را تشکیل می دهد. بایننس کوین (BNB) در همان بازه زمانی، سلطه خود را چهار برابر افزایش داد و به ۴٪ رساند.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا