ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک برای اولین بار نظرش را درباره دوج کوین اعلام کرد! “دوج، شوخی نیست”

سوالی مدت هاست که ذهن فعالان بازار ارزهای دیجیتال را مشغول کرده و آن این است که میلیاردر مطرح، ایلان ماسک، چه چیز امیدوارکننده ای درباره دوج کوین می داند. گویا مدیر عامل تسلا امروز تصمیم گرفته است تا به سوالات آنها پاسخ دهد! او اخیرا در توییتی اعلام کرد که چرا معتقد است این دارایی چیزی فراتر از یک کوین فان و صرفا برای سرگرمی است.

از زمان شیوع همه گیری کرونا در جهان، بسیاری از افراد شغل های خود را از دست دادند و همین امر موجب بروز مشکلات بسیاری در زندگی شهروندان شده است. تا زمان نوشتن این مطلب، مشخص نیست که چه زمانی قرنطینه به طور کامل برداشته می شود و یا ویروس کرونا به طور کامل از بین می رود. در تلاش برای تسکین ضربه اقتصادی این همه گیری، دولت ایالات متحده بسته محرک مالی سالانه ارائه داده است.

همانطور که بسیاری از افراد به ارزهای رمزپایه به عنوان گزینه جایگزین سرمایه گذاری روی می آورند، این سوال که چه ارز رمزنگاری شده ای به بهترین وجه به مردم کمک می کند بارها مطرح شده است. برای ایلان ماسک، دوج کوین بهترین ارز دیجیتال است.

هنگامی که یک کاربر توییت تصویر زیر را ارسال کرد و اضافه کرد که او معتقد است ایلان ماسک DOGE را بهترین ارز برای کمک به افرادی که تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته اند، می داند، او سریع پاسخ مثبت می دهد و آن را تایید می کند.

من این احساس را نسبت به آن دارم!

در همین حال، ایلان ماسک، با وجود اینکه نسبت به دوج کوین کاملا دید صعودی دارد، اهمیت سرمایه گذاری عاقلانه را تکرار کرده است. ماسک همان احساسات CZ، مدیرعامل بایننس را دارد که اخیرا فاش کرد ممکن است این دارایی را دست کم گرفته باشد.

در همین حال، دیگر تحلیلگران جامعه تقریباً مطمئن هستند که رالی دوج کوین دیر یا زود به پایان خواهد رسید. پس از آنکه DOGE در اوایل این هفته از XRP بهتر عمل کرد و جایگاه چهارم بازار را بدست آورد، معامله گران اصرار داشتند که با احتیاط معامله شود زیرا بیت کوین به زودی کار خود را آغاز می کند.

دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳٪ افزایش یافته است. ایلان ماسک و جامعه کریپتوکارنسی می تواند برای این افزایش موثر شناخته شود.

دوج کویننمودار DOGE/USD منبع: TradingView

قیمت به ۰.۷۰ دلار رسیده و DOGE نیز موفق شده موقعیت خود را در جایگاه چهارم حفظ کند. انتظار می رود دارایی تحت تاثیر ماسک، عملکرد جدیدی داشته باشد. با این حرکت، دوج کوین ممکن است سریعتر از حدس و گمان تحلیلگران به ۱ دلار برسد.

منبع: zycrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا