فارکستحلیل جفت ارز

USD/CAD متحمل ضرر می شود، هر اینچ نزدیک به ۱.۳۶۰۰

  • USD/CAD حمایت زیر ۱.۳۵۵۰ پیدا کرده و روند صعودی را آغاز کرد.
  • شاخص دلار آمریکا در قلمرو مثبت بالای ۹۷.۵۰ باقی مانده است.
  • WTI دستاوردهای ناچیز روزانه نزدیک ۴۰ دلار را در مقابل داده های EIA قرار می دهد.

جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا (USD/CAD) در ساعات اولیه معاملات اروپا، به پایین ترین نرخ ۱.۳۵۴۳ رسید، اما بازگشت قاطعی را رقم زد. در زمان نوشتن این مطلب، این جفت ارز روزانه ۰.۳۵ درصد در ۱.۳۵۹۰ رشد داشته است.

DXY (شاخص دلار آمریکا) از داده های کلیدی ایالات متحده بالاتر است

اوضاع وخیم بازار، همانطور که از فشار سنگین فروش پیرامون شاخص های عمده سهام اروپا منعکس شده است، به رشد تقاضا در روز چهارشنبه کمک می کند. شاخص دلار آمریکا (DXY) که عملکرد دلار در برابر مجموعه شش ارز اصلی را ردیابی می کند، امروز ۰.۱۸٪ صعود کرد و به ۹۷.۵۶ رسید.

در بعد از ظهر امروز، اطلاعات ماهانه مربوط به نرخ استخدامی ADP و مدل ساختاری تصویری شاخص PMI منتشر خواهد شد و معامله گران در بازار قادر به مشاهده آن خواهند بود. همچنین در جلسه امروز، FOMC صورت جلسه  ژوئن خود را منتشر خواهد کرد.

جوزف ترویزانی، تحلیلگر FXStreet گفت: با پیش بینی تأثیر احتمالی گزارش ADP، چنین به نظر می رسد که قدرت اثربخشی این گزارش بخشی از ترس اقتصادی ناشی از افزایش ویروس کرونا را کاهش می دهد. بازار سهام مطمئناً از هرگونه نشانه ای از بهبود اوضاع اقتصادی و نرخ بیکاری بهره می برد، اما عجیب است که دلار ممکن است تاثیر نپذیرد.

در همین حال، نفت خام با وجود محیط ریسک پذیر در بازار و کمک به CAD برای کاهش خسارت های خود ، نسبتاً مقاوم است. هر بشکه West Texas Intermediate در حال حاضر ۰.۴٪ در روز نزدیک به ۴۰ دلار در حال افزایش است و منتظر است تا داده های هفتگی اداره کل اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) سهام نفت را تغییر دهد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا