ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بازار ریخت، ایلان ماسک مجدد حمایت خود را اعلام کرد!

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته ریزش شدیدی داشته و همین امر سبب شد تا یکی از افرادی که گمان می رفت محرک این سقوط باشد، دوباره حمایت خود از بازار رمزارزها را ابراز کند. بعد از این رکود فلج کننده که ممکن است تا آخر هفته نیز بیشتر شود، صبح امروز ایلان ماسک در یک توییت اعلام کرد که از بازار حمایت می کند.

مدیر عامل تسلا، که به دلیل عدم پذیرش پرداخت بیت کوین برای محصولات این شرکت در هفته گذشته مقصر ریزش بازار شناخته می شود، در پاسخ به توییت یک کاربر که نوشته بود “نظرت درباره افرادی که به دلیل ریزش رمزارزها از شما عصبانی هستند چیست؟” با در نظر گرفتن دیدگاهی بلند مدت گفت که چالش اصلی فضای رمزنگاری پرایس اکشن کوتاه مدت این ارز نیست بلکه جدال مداوم و همیشگی آن با ارزهای فیات است. او گفت که در شرایطی متعادل، در این نبرد از ارزهای رمزنگاری شده حمایت می کند.

از زمان رکود بازار، توییت های ماسک در مورد ارزهای رمزپایه مورد توجه قرار گرفته اند، سقوط شدیدی که ۵۰٪ از دارایی های دیجیتالی بزرگ را از بین می برد و ترس از پایان روند صعودی را ایجاد می کند.

ایلان ماسک، که با مطالعات متعدد نشان داده شده است که می تواند با توییت های خود بر بازارهای دوج کوین تأثیر بگذارد، بیان کرد اگرچه ارزهای بزرگتر از نظر مارکت کپ از مقاومت بیشتری برخوردار هستند، اما در مورد حمایت خود سیگنال های مختلفی ارائه می دهد و اصرار دارد که ارزهای رمزنگاری شده به راهی نیاز دارند که با محیط زیست سازگارتر شوند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا