ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحلیلگران گلدمن ساکس: سهام کوین بیس راه نجات سرمایه گذاران!

به گفته تحلیلگران گلدمن ساکس، سهام کوین بیس بهترین راه برای سرمایه گذاران جهت مواجهه با صنعت رمزنگاری و جلوگیری از نوسانات است.

گلدمن ساکس، به دنبال سقوط بزرگ در بازارهای رمزنگاری، اقدام به پوشش ارز رمزنگاری شده Coinbase کرد.

CNBC گزارش داد که در روز دوشنبه، ویل ننس، تحلیلگر گلدمن ساکس در یادداشتی به مشتریان اظهار داشت که سهام کوین بیس بهترین راه برای سرمایه گذاران برای مواجهه با صنعت رمزنگاری است. بر اساس این گزارش، سهام شرکت های رمزنگاری مانند کوین بیس باید به عنوان یک دارایی امن در برابر نوسانات سهمی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) در نظر گرفته شود.

در رتبه بندی خرید سهام کوین بیس، تحلیلگران گلدمن ساکس هدف ۱۲ ماهه ۳۰۶ دلار را تعیین کردند که دلالت بر افزایش قیمت سهام به میزان ۳۶٪ دارد. با این حال، سرنوشت طولانی مدت کوین بیس به موفقیت مداوم یا عدم موفقیت ارزهای رمزپایه بستگی دارد.

از نظر رتبه خرید، سهام Coinbase در معاملات پیش از بازار تقریبا ۳.۵٪ افزایش یافت و به بیش از ۲۳۵ دلار رسید. این سهام در Nasdaq در تاریخ ۱۴ آوریل با قیمت ۳۸۱ دلار آغاز به کار کرد. بازگشت قیمت با یک افزایش قابل توجه در بازارهای رمزنگاری مطابقت دارد، بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافت و بیش از ۳۷،۴۰۰ دلار معامله شد.

این اولین بار نیست که گلدمن ساکس از کوین بیس به عنوان یک سهام موفق نام می برد. در اواخر آوریل، گلدمن ساکس از این صرافی به عنوان یکی از ۱۹ سهام ایالات متحده نام برد که عملکرد قابل توجهی بهتر از S&P 500 دارند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که کوین بیس به دنبال ساکس است تا پرونده خود را در دسامبر سال ۲۰۲۰ بررسی کند.

اندکی پس از آنکه گلدمن ساکس گزارش داد معاملات مشتقات بیت کوین به مدیران وال استریت را در اوایل ماه می آغاز کرده و به زودی اخبار تکمیلی منتشر می شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا