ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به زیر ۳۴ هزار دلار رسید: سطوح کلیدی بعدی کدامند؟

با ادامه مرحله اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین (BTC) در صرافی های بزرگ از جمله بایننس به زیر ۳۴،۰۰۰ دلار رسید.

حجم زیادی از اتر (ETH) قبل از ریزش اخیر به صرافی ها وارد شده است و این نشان می دهد که نهنگ های ETH منجر به فروش اخیر در بازار شده اند.

بیت-کویننمودار قیمت ۱ روزه بیت کوین (Binance). منبع: TradingView

سطح کلیدی بیت کوین کجاست؟

در کوتاه مدت، سطح مهم و اصلی بیت کوین و اتر به ترتیب ۳۰ و ۲۰۰۰ دلار است.

طبق گفته معامله گرانی مانند TraderKoz، اگر بیت کوین بتواند در تمام آخر هفته بالای ۳۷،۰۰۰ دلار باقی بماند و حدود ۳۷،۵۰۰ دلار بازیابی کند، احتمال رشد بیشتر از ۴۲،۰۰۰ دلار زیاد می شود.

سطح ۴۲،۰۰۰ دلار در حال حاضر منطقه مقاومت اصلی است و با رالی به سمت بالا، احتمال رشد افزایش می یابد.

با این حال، اگر بیت کوین زیر ۳۷،۰۰۰ دلار باقی بماند، احتمال نوسان بین ۳۰،۰۰۰ تا ۳۵،۰۰۰ دلار در کوتاه مدت به شدت افزایش می یابد.

TraderKoz با اشاره به ۳۷،۰۰۰ دلار به عنوان “سطح میانی” بیت کوین، نوشت:

“ما یک دامپ خوب و روزانه داشتیم که منجر به جابجایی و بازیابی دیروز شد. اگر بتوانیم میانه را تغییر دهیم، من دوست دارم که فشار خود را تا ۴۲ هزار افزایش دهیم.

بازار نسبت به انتظارات بسیاری از معامله گران ضعیف تر بوده است، زیرا تحلیلگران تکنیکال پیش از آغاز بازارهای ایالات متحده و لندن در روز دوشنبه انتظار تثبیت داشتند.

برای BTC بسیار مهم است که سطح حمایتی ۳۳،۰۰۰ دلاری را حفظ کند تا از یک آزمایش دیگر در منطقه حمایتی ۳۰،۰۰۰ دلاری در کوتاه مدت جلوگیری کند.

در ۲۱ می، تحلیلگران در Whalemap سطح ۳۹،۹۳۱ دلار را پس از مشاهده ورودی های ۱۱۵،۰۰۰ BTC به عنوان یک خوشه نهنگ بزرگ شناسایی کردند.

از این رو، همچنان ۳۳،۰۰۰ و ۳۵،۰۰۰ دلار دو سطح حمایت مهم در آینده نزدیک باقی می مانند، در حالی که ۳۹،۹۳۱ و ۴۲،۰۰۰ دلار اصلی ترین سطوح مقاومت هستند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا