ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

افزایش ۱۱ درصدی قیمت اتریوم باعث رشد توکن های DeFi شد

روز گذشته را می توان تا حدی خوب توصیف کرد چرا که قیمت برخی از آلتکوین ها رشد به نسبت قابل قبولی را تجربه کرد. طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت اتریوم (ETH) 11 درصد افزایش پیدا کرد و به بالاترین قیمت ۲,۶۴۰ دلار رسید. این رقم در هفته گذشته افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد. این امر باعث شد تا قیمت توکن های DeFi بر بستر اتریوم افزایش یابد.

یونی سوآپ (UNI) با ارزش بازار نزدیک به ۱۵.۶ میلیارد دلار بزرگترین توکن DeFi است و در روز گذشته ۱۲٪ افزایش یافت و قیمت آن به ۲۷ دلار رسید. این توکن در طول هفته گذشته نزدیک به ۲۸% افزایش را تجربه کرده است.

چین لینک (LINK) که نزدیکترین رقیب UNI با ارزش بازار ۱۳.۴ میلیارد دلار می باشد، امروز ۱۵٪ و طی هفته گذشته ۳۲٪ افزایش یافته است و اکنون قیمت آن نزدیک ۳۰ دلار است.

دیگر توکن های DeFi نیز در هفته گذشته رشد داشته اند. در روز گذشته دو توکن AAVE و MKR کمی بیش از ۱۰٪ و در هفت روز گذشته به ترتیب ۶٪ و ۱٪ افزتیش قیمت یافته اند.

با اینکه بزرگترین توکن های DeFi در بازار در حال افزایش هستند اما نمی توان گفت که آنها تنها ارزهای دیجیتالی هستند که در حال رشداند.

علیرغم بررسی مجدد اثر کربن، ارزش بیت کوین (BTC) نیز در حال افزایش است. قیمت فعلی آن ۳۶،۸۸۵ دلار است و در هفته گذشته تقریبا ۶٪ و در ۲۴ ساعت گذشته ۴٪ افزایش یافته است.

XRP، که ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، دیگر توکنی است که در چند روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است. این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷٪ و در هفته گذشته ۲۷٪ رشد داشته است.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا