ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین: سرمایه گذاری در دوج کوین بهترین تصمیم عمرم بود!

DOGE در دسامبر سال ۲۰۱۳ عرضه شد و ویتالیک بوترین دوج کوین را به عنوان اولین توکن سرگرم کننده معرفی کرد که در اکوسیستم ارز دیجیتال در حال رشد راه اندازی شده است.

اگرچه او تحت تأثیر جامعه ای که در اطراف دوج کوین شکل گرفته بود قرار گرفت، اما در نهایت اظهار داشت:

در آغاز، مردم آن را خیلی جدی نمی گرفتند. من فقط به یاد آوردم که با خودم فکر کردم، چگونه می خواهم برای مادرم توضیح دهم که من ۲۵،۰۰۰ دلار فقط برای DOGE سرمایه گذاری کردم در حالی که تنها چیز جالب در مورد این توکن، نشان یک سگ است. اما مطمئنا، این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی بود که انجام داده ام.

اگرچه بوترین اظهار داشت که دوج کوین طی سال های بعد واقعا خوب عمل کرده است، اما دلیل این امر را توجه بیش از حد ایلان ماسک به این توکن الگوی رفتاری دانست.

به نظر می رسد که علاقه ماسک به DOGE پس از رای گیری در سال ۲۰۱۹ که ایلان ماسک را به عنوان مطلوب ترین مدیرعامل فرضی پروژه در آن  سال نشان داد، ناشی می شود.

بوترین گفت:

در پایان سال ۲۰۲۰، بنیانگذار اسپیس ایکس شروع به صحبت درباره DOGE کرد و ارزش بازار آن تا ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافت.

وی اظهار داشت:

وقتی قیمت دوج کوین طی یک روز ۷۷۵٪ رشد کرد و از ۰.۰۰۸ دلار به ۰.۰۷ دلار افزایش یافت، فکر کردم خدای من، دوج من ارزش زیادی دارد! من بلافاصله با برخی از دوستانم تماس گرفتم و به آنها گفتم که همه چیز را رها کنید و تقلا کنید و من نیمی از دوج کوین هایم را فروختم و ۴.۳ میلیون دلار گرفتم، سود را به GiveDirectly اهدا کردم و چند ساعت پس از انجام این کار، قیمت از حدود ۰.۰۷ به  ۰.۰۴ دلار رسید.

ویتالیک پس از فروش نیمی از دوج کوین های خود در بالاترین قیمت، احساس می کند که یک تریدر موفق است، تا اینکه قیمت از ۰.۰۴ دلار به ۰.۰۷ دلار و سپس به ۰.۵۰ دلار افزایش یافت.

با فرض اینکه بوترین ۵۰٪ باقیمانده این ذخیره DOGE را نگه داشته باشد، خالق اتریوم در حال حاضر نزدیک به ۲۰ میلیون دلار دوج کوین دارد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا