ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تاریخ اجرای هارد فورک لندن اتریوم مشخص شد

شبکه‌های آزمایشی راپستن (Ropsten) و گرلی (Goerli) به ترتیب در روزهای ۲۴ و ۳۰ ژوئن به هارد فورک لندن اتریوم ارتقا یافته بودند. بنابراین، اکنون باید در انتظار راه‌اندازی این به‌روزرسانی بزرگ در شبکه اصلی اتریوم باشیم.

به گفته بیکو، اجرای به‌روزرسانی لندن در شبکه اصلی اتریوم برای بلاک شماره ۱۲،۹۶۵،۰۰۰ یا به عبارتی، تاریخ ۴ آگوست برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که تاریخ‌ اعلام شده تخمینی بوده و بسته به مدت زمان استخراج بلاک‌ها ممکن است کمی تغییر کند.

هارد فورک لندن شامل پنج طرح پیشنهادی برای بهبود اتریوم (EIP) است. مهم‌ترین این طرح‌ها، طرح EIP-1559 است که توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق و بنیانگذار اتریوم، پیشنهاد شده است.

انتظار می‌رود که طرح EIP-1559 با اعمال تغییرات اساسی در ساختار کارمزدهای اتریوم، هزینه‌های گس این شبکه را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد. به این ترتیب، اجرای این طرح می‌تواند باعث نصف شدن درآمد ماینرها شود.

از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که اجرای این به‌روزرسانی با سوزاندن کارمزد تراکنش‌ها و به این ترتیب، محدود کردن عرضه اتریوم، به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای ETH عمل کند. در زمان انتشار این خبر، بیش از ۸۹ هزار واحد ETH در شبکه‌های آزمایشی سوزانده شده که ارزش اسمی آنها با قیمت فعلی تقریبا برابر با ۱۸۵ میلیون دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا