ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، حجم معاملات اتریوم بسیار سریعتر از BTC رشد کرد

بر اساس گزارش جدید Coinbase، اتریوم، دومین دارایی رمزنگاری شده بزرگ جهان از نظر رشد حجم معاملات در نیمه اول سال جاری از بیت کوین بهتر عمل کرده است.

گزارش Coinbase Institutional، که در تاریخ ۲۶ ژوئیه منتشر شد، اذعان داشت که نیمه اول امسال با چندین افزایش قیمت، یکی از فعال ترین دوره های ثبت شده برای رمزنگاری بوده است.

با استفاده از داده های بیست صرافی در سرتاسر جهان، این گزارش نشان داد که حجم معاملات بیت کوین برای دوره به ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است که نسبت به نیمه اول سال گذشته ۴۸۹ درصد بیشتر از ۳۵۶ میلیارد دلار بوده است.

حجم کل معاملات اتریوم به ۱.۴ تریلیون دلار رسید، اما رشد آن بسیار سریعتر بود. این در حالیست که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ ۱۴۶۱ درصد بالاتر از ۹۲ میلیارد دلار بود. Coinbase اظهار داشت که این اولین دوره پایدار بوده است که سرعت تجارت اتریوم از بیت کوین فراتر رفته است.

این تحقیق همچنین کل سرمایه بازار رمزنگاری را که سال را با ۷۶۹ میلیارد دلار آغاز کرده بود، در ماه می به ۲.۴ تریلیون دلار رسید و دوره را با ۱.۴ تریلیون دلار به پایان رساند و سود خالص ۸۶٪ از سال گذشته را ثبت کرد.

در این گزارش آمده است که بیشترین سود BTC در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ و نیمه اول ۲۰۲۱، قبل از کاهش قیمت دارایی رمزنگاری شده در سه ماهه دوم ۲۰۲۱، حاصل شده است. در حال حاضر ۳۸.۸ درصد نسبت به بالاترین سطح خود در ۱۳ آوریل، ۶۵،۸۹۹ دلار، معامله می شود.

از سوی دیگر، اتریوم بیشترین سود خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ مشاهده کرد، زمانی که قیمت آن دو برابر شد و در ۱۲ می به بالاترین سطح ۴.۳۵۷ دلار رسید. با این حال، حتی ۴۷.۴ درصد عمیق تر از سطح فعلی عقب نشینی کرده است.

دومین دارایی ارزشمند رمزنگاری در طی ۱۲ ماهه ۸۹۵٪ و در مدت ۶ ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۱۰٪ افزایش یافته است. Coinbase تعدادی از فاکتورها را از جمله افزایش استفاده در DeFi، خوش بینی سرمایه گذار در انتقال به اثبات – سهام و ظهور راه حل های مقیاس بندی لایه دو برای شبکه را علت این امر دانست.

در ژانویه، Cointelegraph پیش بینی کرد که اتریوم به دارایی اصلی سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد. هر دو BTC و ETH طی هفته گذشته با توجه به CoinGecko به ترتیب ۳۲.۴٪ و ۲۷.۷٪ افزایش یافته اند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا