ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

امکان ایجاد بلوک های اتریوم بعنوان NFT برای کاربران MyEtherWallet فراهم شد

بنیان‌گذاران اتریوم اولین دیب‌ها (dib) را در بلوک‌های یک تا ۱۰ نامیدند. همچنین ۱۳ بلوک اتریوم نشان‌دهنده تاریخ اتریوم، مانند نقاط عطف مهم، فورک‌ها و به‌روزرسانی‌های بلاک چین، وجود دارد که برای یک حراج یک ماهه قرار داده شده‌اند. عواید حاصل از آن به سازمان هایی مانند The Skid Row Housing Trust، ویکی پدیا، Girls Who Code و NPR و غیره اهدا خواهد شد.

کوین تلگراف با کوسالا همچاندرا (Kosala Hemachandra)، مدیرعامل MEW صحبت کرد تا درباره تصمیم کیف پول اصلی اتریوم برای پذیرش NFT و نوآوری در بلاک چین اتریوم بیشتر بداند.

او در ادامه توضیح داد که هدف این پروژه فراهم کردن دسترسی کامل به تمام بلاک چین اتریوم است. از آنجایی که اکثر بازارهای NFT در حال حاضر بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند، او گفت که منطقی است که کاربران اتریوم را در تمام سطوح مهارت درگیر کنیم و به آن‌ها اجازه می‌دهیم قطعات منحصربه‌فردی از خود بلاک چین را برش دهند و مالک آن شوند.

از آنجایی که هم بلاک چین اتریوم و هم MyEtherWallet در سال ۲۰۱۵ تاسیس شدند، Hemachandra خاطرنشان کرد که MEW قرار گرفتن در خط مقدم نوآوری برای جامعه اتریوم را در اولویت قرار داده است:

ما معتقدیم که (اتریوم) می تواند به بهترین بلاک چین غیرقابل انکار برای Web3 تبدیل شود و اکنون، با بلوک های اتریوم، همه ما می توانیم به یاد بیاوریم که چگونه به آنجا رسیدیم.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا