ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

انجمن Polemos توانست مبلغ ۲ میلیون دلار برای بازی خود، جمع‌آوری کند!

Illuvium که به زودی به عنوان نسخه بتا در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه می شود، یک بازی ماجراجویی RPG است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بازیکنان موجوداتی به نام Illuvials را جمع آوری می کنند که به عنوان NFT های قابل مبادله نشان داده می شوند. کاراکترهای دیجیتالی را می توان برای نبرد با بازیکنان دیگر و تکمیل ماموریت ها مورد استفاده قرار داد و با هر نبردی که به دست می آید قدرتمندتر می شود.

در ۱۹ نوامبر، Polemos سری تأمین مالی را که توسط شرکت سرمایه گذاری Delphi Digital و Framework Ventures هدایت می شد، اعلام کرد. سایر شرکت کنندگان در این سری شامل بنیانگذاران دیفای از Sushi، Aave، ۱inch Exchange و تعدادی دیگر بودند.

Polemos با هدف ایجاد یک شبکه چند لایه از بازیکنان قبل از راه‌اندازی Illuvium، با اپراتور آنلاین، Asian Logic، شریک شده است. کاربران آن به گروه اصلی صنفی تبدیل خواهند شد و سایرین از انجمن Discord آن تامین خواهند شد.

وارویک (Kieran Warwick)، یکی از بنیانگذاران ایلوویوم، اظهار داشت:

انجمن‌هایی مانند Polemos به بازیکنان کمک می‌کنند تا با از طریق سرمایه و نیازها، وارد متاورس شوند.

Polemos در حال توسعه یک سیستم مدیریت یادگیری GameFi، یک صرافی غیرمتمرکز برای دارایی‌های صنفی و یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بازیکنان برای آموزش، ردیابی، تجزیه و تحلیل و مدیریت بازیکنان است.

این شرکت قصد دارد به بازیکنان در کشورهای در حال توسعه پایه و اساس اولیه ای برای شروع کار با آموزش مهارت های بازی یا قرض دادن منابع اولیه مانند توکن ها و آیتم های بازی به آنها بدهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا