ارزهای دیجیتال

چگونه کریپتو در افزایش طول عمر انسان سالم نقش دارد

[ad_1]

کنفرانس سرمایه گذاران طول عمر

نوشته های مشابه

این سوالی است که دانشمندان را برای دهه‌ها شیفته خود کرده است: چگونه می‌توانیم امید به زندگی را افزایش دهیم – به انسان‌ها در همه جا سال‌های بیشتری از سلامتی خوب بدهیم؟

این رشته به عنوان علم طول عمر شناخته می‌شود و در این صنعت، کارشناسان معتقدند مراقبت‌هایی که پیری را به عنوان یک بیماری عادی اما قابل درمان در نظر می‌گیرند، نادر است – و از روش‌های موجود، تنها افرادی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند که تحصیلات بالایی دارند و دارای امتیاز هستند.

فقط برخی از اصول کلیدی حاکم بر این رویکرد به پزشکی شامل درمان، پزشکی شخصی، تشخیص پیش بینی و هوش مصنوعی است. هدف از بین بردن نگرش “یک اندازه متناسب با همه” نسبت به درمان است و اطمینان از اینکه درمان ها با مشخصات پزشکی منحصر به فرد فرد سفارشی شده اند. این می تواند به طرق مختلف مهم باشد – بهترین روش برای مقابله با سرطان، غذایی که می خوریم و خطر بیماری قلبی ما.

و در حالی که تشخیص پیش بینی یک روش موجود برای باز کردن نتایج بهتر بیمار ارائه می دهد، این اغلب به استفاده از مقادیر زیادی از داده های ناشناس برای تعیین آنچه در گذشته اتفاق افتاده است و اینکه چگونه سطوح موفقیت بیشتری در آینده به دست می آید، بستگی دارد.

به طور عجیبی، شباهت هایی بین ارزهای دیجیتال و علم طول عمر وجود دارد. می‌توانید استدلال کنید که این رویکرد به پزشکی در حال حاضر جایی است که دارایی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۳ بازگشته بودند – زمانی که بحث رمزنگاری به تابلوهای پیام آنلاین، چت‌های گروهی خاص و کاغذهای سفید پیچیده محدود می‌شد. محققان طول عمر با هیجان یافته های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند – و همکاری در بخش ها در حال انجام است. کارشناسان مشتاق هستند تا اطمینان حاصل کنند که هر کسی که علاقه مند به این رشته نوپا است می تواند درگیر و مشارکت کند.

آموزش توده ها

همانطور که در صنعت کریپتو، چالش بزرگی که علم طول عمر با آن مواجه است آموزش است – و به سادگی توضیح این مفهوم برای عموم. این سفری است که به زمان، تلاش، پول و صبر نیاز دارد.

به همین دلیل، یک رویداد اختصاصی ایجاد شده است، بنابراین این مفهوم پیشرفته می تواند در یک انجمن باز مورد بحث قرار گیرد. کنفرانس سرمایه گذاران طول عمر قرار است از ۲۸ تا ۳۰ سپتامبر در سوئیس برگزار شود. توسط Credit Suisse حمایت مالی می شود و هزینه بلیط ها را می توان با ارز دیجیتال پرداخت کرد.

این توسط مارک پی. برنگر سازماندهی می شود. او یکی از شرکای موسس Maximon است – یک شرکت سوئیسی که در شرکت‌های متمرکز بر طول عمر سرمایه‌گذاری و ایجاد می‌کند. برنگر در سال ۲۰۱۲ بیت کوین را کاوش کرد و به کوین تلگراف گفت: “جا برای همه وجود دارد. همه ما می توانیم یک مسیر را طی کنیم اما رویکردهای متفاوتی داشته باشیم. هنوز هم روایت یکسان است.”

فقط برخی از موارد در دستور کار شامل بررسی معنای علمی طول عمر است – و اینکه چگونه این امر در دراز مدت بر افراد سراسر جهان تأثیر می گذارد. همچنین بحث‌هایی در مورد چگونگی پرورش سرمایه‌گذاری در این فضای نوپا انجام خواهد شد، و به گفته برنگر، این زمینه‌ای است که برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه است.

هدف این کنفرانس ایجاد پل‌هایی است و نشان می‌دهد که دانشمندان چگونه نقشی حیاتی در تضمین اینکه همه ما می‌توانیم از طول عمر طولانی‌تر و بازنشستگی سالم بهره ببریم، ایفا می‌کنند. در حالی که فرصت های تجاری برای یافتن وجود دارد، سرمایه گذاران با چالش روبرو هستند زیرا آنها از پیشینه علمی نیستند. به همین ترتیب، ذهن‌های باهوش اغلب به یک دیدگاه کارآفرینی نیاز دارند تا مفاهیم نابغه خود را به بازار بیاورند.

برنگر افزود: “چندین دیدگاه متفاوت وجود دارد – کارآفرینان، دانشمندان، سرمایه گذارانی که پول می آورند. آنها به ترکیبی از همه چیز نیاز دارند. این بخش از بازیکنان جدید قدردانی می کند. هر چه پول بیشتر باشد، افراد باهوش و جدی تری دارید. این صنعت هنوز در حال یافتن خود است. اکنون در دسترس است و مردم خوشحال هستند که به آنها کمک کنند.”

چرا کریپتو تطابق خوبی دارد

این عنصر علمی است که پذیرندگان اولیه ارزهای دیجیتال را به این فضا جذب می کند. دلیل آن ساده است: زیرا بسیاری از این علاقه مندان آینده نگر، روشنفکر و فناوری محور هستند.

برنگر در تشریح روزهای ابتدایی کریپتو توضیح داد: “آنها همه به این فناوری علاقه داشتند. این فقط حدس و گمان نبود. آنها پتانسیل راه حل همتا به همتا را می دیدند و اکنون پتانسیل را با توجه به پیری می بینند.”

در واقع، فناوری بلاک چین نیز پتانسیل افزایش تلاش برای دستیابی به طول عمر را دارد. سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) قبلاً تأسیس شده‌اند که تحقیقات را برای حمایت و تجاری‌سازی درمان‌ها تأمین مالی می‌کنند. این رویکرد همچنین تضمین می‌کند که اهداکنندگان می‌توانند در جهت آینده پروژه‌های تحقیقاتی رأی دهند.

حتی با وجود اینکه بازار نزولی بر بخش کریپتو سایه افکنده است، بسیاری از کسانی که در این صنعت مشغول به کار هستند، کاملاً در فاز «BUIDL» هستند. آنها از این فرصت برای نوآوری، پرورش محصولات جدید و توسعه روندهایی استفاده می کنند که روند صعودی بعدی را هدایت می کند. علم طول عمر می تواند یکی از آنها باشد – و به گفته برنگر، پیشگامان می دانند که توجه دقیق به سلامتی بسیار مهمتر از ارزش هر نشانه ای است.

ما قبلاً می دانیم که سرعت پیری را می توان تا حدی توسط مسیرهای ژنتیکی و فرآیندهای بیوشیمیایی کنترل کرد. اما در دهه‌های آینده، هنوز سؤالات زیادی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود – و نقاطی که باید به هم متصل شوند – در تلاش برای بهبود کیفیت زندگی و اطمینان از اینکه هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

کنفرانس سرمایه‌گذاران طولانی‌مدت می‌گوید حضور اکیداً محدود به ۱۰۰ نماینده انتخاب‌شده خواهد بود و آنها می‌توانند از بینش بیش از ۳۰ سخنران برجسته بهره‌مند شوند. این یک فرصت قانع کننده برای شناختن صنعت در داخل و خارج است، در حالی که با بهترین افراد در این زمینه ارتباط معناداری برقرار می کنید.

قرار است در گستاد، یکی از منحصربه‌فردترین استراحتگاه‌های کوهستانی سوئیس، در «محیطی بی‌نظیر» در یک هتل پنج ستاره مجلل، و سخنرانان کلاس جهانی که برای حضور و ارائه به آنجا پرواز می‌کنند، برگزار شود. این شامل اعضای هیئت Visonary Foundation Foundation Longevity Science می‌شود. این غیرانتفاعی اخیراً با The Giving Block وارد همکاری شده است – از جریان حیاتی بشردوستانه ارزهای دیجیتال بهره می‌برد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه سال ها را به زندگی خود اضافه کنید، این می تواند مهم ترین کنفرانسی باشد که تا به حال در آن شرکت کرده اید.

سلب مسئولیت. کوین تلگراف هیچ محتوا یا محصولی را در این صفحه تایید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مهمی است که می‌توانیم به دست آوریم، خوانندگان باید قبل از انجام هرگونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیق خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند، همچنین این مقاله نمی‌تواند به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا