اخبار گوناگون

گام‌ به ‌گام با خرما کسب‌ و کاری ثروت ساز را ایجاد کردم

با توجه به اینکه امروز مصرف خرما در هر خانه‌ ای افزایش یافته است و افراد برای افزایش سلامتی خود به سمت محصولات پر خواص و ارگانیک تمایل پیدا کرده‌ اند می‌ توان گفت که خرما گزینه پر سودی می‌ باشد چرا که در طب سنتی نیز از این محصول به خاطر طبع گرمی که دارد بسیار استفاده می‌ شود. من از این فرصت شغلی استفاده کردم و فعالیت خود را در عرصه خرید و فروش خرما آغاز کردم در مدت کوتاهی مشتریان زیادی را جلب کردم و با تلاش و پشتکار به ثروت زیادی دست یافتم حال به دلیل گستردگی انواع این حوزه سه نمونه از آن را معرفی م کنم.

خرما برحی

خرما برحی به سبب دارا بودن قند مناسب از آن در صنعت نوشیدنی و خوراکی استفاده می شود،  این نوع از خرما از باکیفت ترین خرما های شناخته شده در جهان است و بهترین خرمای برحی در استان خوزستان برداشت می شود اما گاهی نیز، امکان دارد برای ماندگاری بالا نوعی گاز شیمیایی به خرما ها بزنند که خاصیت آن را کم می کند و برای سلامتی بدن مضر است. از دیرباز تجارت خرما شغلی پرسود در بین بازرگانان و تاجرین بوده است. خرما برحی در حال حاضر جایگاه ویژه در بازارهای جهانی به دست آورده که این امر موجب استقبال خریداران متعددی از کشورهای اروپایی و آمریکایی گشت.

خرما برحی

خرما برحی آبادان

می توان گفت وجود رطوبت شرایط نگهداری این محصول خرما برحی آبادان را کمی سخت تر از خرماهای خشک کرده است. حتما باید مکانی را که کاملا خشک و دمای آن نیز کم بوده برای انبار کردن و نگهداری از این محصول انتخاب نمود. در غیر این صورت بعد از مدت کوتاهی کیفیت و طعم این خرما عوض شده و دیگر برای خوردن قابل استفاده نمی باشد. همانطور که می‌ دانید مراحل رشد خرما شامل فرآیندهای مختلفی شامل خارک، رطب شدن و همچنین رسیدن کامل بوده است. این محصول را می توان در همه مراحل مصرف نمود چون طعم آن بسیار لذیذ و شیرین است و همین مسئله برای تولیدکنندگان خرما از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

خرما برحی آبادان

خرما برحی عسلی

خارک به خرمایی گفته می شود به طور کامل نرسیده و یا به اصطلاح دیگر “کال” باشد. بافت خرما برحی عسلی بسیار نرم و لطیف بوده و از جمله ی خرماهای مرطوب محسوب می شود که به این جهت توصیه می شود به مدت طولانی در انبار نگهداری نشود چرا که موجب فساد آن شده و کیفیت آن را کاهش می دهد؛ محیط مناسب برای حفظ کیفیت و طعم اصلی این خرما سردخانه ها و مکان های بسیار خنک و سرد می باشد. خرمای برحی رسیده رنگ قهوه ای است و پوست ضخیمی دارد که هسته ی آن کاملا چسبیده به گوشت خرما است، اما به راحتی قابل جداسازی می باشد.

خرما برحی عسلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا