اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

غول‌های بازی آسیا روی Web3 شرط می‌بندند تا چشم‌انداز جهانی بازی را متحول کنند

آسیا پاسیفیک در بخش بازی های Web3 که به سرعت در حال رشد و پیشتاز است و شرکت های بازی منطقه ای برای پذیرش جهانی بازی های مبتنی بر بلاک چین تلاش می کنند.

بخش بازی Web3 به سرعت در حال رشد است و نیمی از کل صنعت بلاک چین را از نظر فعالیت های زنجیره ای تشکیل می دهد.

آسیا پاسیفیک پیشرو این روند است و چین به تنهایی بیش از ۷۰۰ میلیون بازیکن آماده پذیرش بازی های مبتنی بر بلاک چین دارد.

آسیا این پتانسیل را دارد که در سال های آینده به نیروی محرکه پذیرش جهانی بازی های Web3 تبدیل شود.

امروزه تقریبا دو سوم از بزرگترین شرکت های بازی در جهان از چین، ژاپن و کره جنوبی هستند.

منبع: Xanngle

تسلط آسیا پاسیفیک هم‌اکنون در بازی‌های Web3 در حال گسترش است، با برندهای Animoca و Sky Mavis – توسعه‌دهندگان The Sandbox و Axie Infinity – که بازیگران پیشرو این روند در حال ظهور هستند.

شرکت های آسیایی در حال عزیمت به خارج از کشور

بسیاری از شرکت های آسیایی در حال کاوش در بازارهای خارج از کشور هستند تا پذیرش جهانی بازی Web3 را تحریک کنند.

یکی از آنها Giant Network، یک شرکت سهامی عام چینی است که حدود دو دهه است در بازارهای آسیایی مورد توجه قرار گرفته است.

در مارس ۲۰۲۳، شبکه جاینت برند جدید بازی Web3 خود را برای بازار خارج از کشور در کنفرانس توسعه دهندگان بازی ۲۰۲۳ در سانفرانسیسکو معرفی کرد.

منبع: ZTimes

این برند جدید که به نام ZTimes شناخته می‌شود ، قصد دارد نسل جدیدی از بازی‌های ویدیویی را با استفاده از زیرساخت Web3 ایجاد کند.

هدف آن کشف مدل‌های کسب‌وکار جدید و توسعه بازی‌هایی با مفاهیم جدید و در عین حال توانمندسازی بازیکنان است.

در این کنفرانس، ZTimes سه حوزه تجاری کلیدی خود شامل محصول، فناوری و سرمایه گذاری را معرفی کرد.

همچنین از دو عنوان جدید بازی Web3 که در حال حاضر در دست توسعه هستند، رونمایی کرد:

_ The Road of Conquering – یک بازی آنلاین عظیم چند نفره
_ غول سرگردان – یک بازی استراتژی که توکن های غیرقابل تعویض را ادغام می کند

منبع: توییتر

ZTimes توسط بیش از ۱۰۰ بازی ساز و محقق خبره پشتیبانی می شود. هدف آن‌ها توسعه بازی‌های Web3 و پشتیبانی از آن‌ها در حالی که کنترل کامل را به بازیکنان می‌دهند و محجوب باقی می‌مانند، خواهد بود.

هدف ZTimes ایجاد یک اکوسیستم بازی Web3 است که مالکیت دارایی بازی را به بازیکنان باز می‌گرداند و موارد درون بازی را می‌توان آزادانه معامله کرد.

بازیکنان می‌توانند دارایی‌ها، تجهیزات و وسایل درون بازی را بدون هیچ گونه محدودیت تراکنش یا محدودیت قیمتی که بازی‌ها تعیین می‌کنند، خریداری و بفروشند.

آنها آزاد خواهند بود تا قیمت های خود را تعیین کنند و معاملات خود را در اکوسیستم یا در بازارهای ثانویه انجام دهند.

این به کاربران این حق را می دهد که واقعاً دارایی های به دست آمده خود را داشته باشند و تجربیات جالب و اجتماعی متنوعی را از طریق تجارت تجربه کنند.

آیدن، بنیانگذار ZTimes اظهار داشت:

“ما از اینکه فرصت ایجاد یک نام تجاری بین المللی و پیشرفت به سمت چشم انداز خود از عصر جدید بازی را داریم، هیجان زده هستیم. ما متعهد هستیم که ارزش جدیدی را برای بازیکنان و صنعت بازی به طور کلی به ارمغان بیاوریم. برای افزایش ارزش برند خود در سطح جهانی، ZTimes بر تحقیق و توسعه، ایجاد کانال ها و سرمایه گذاری های استراتژیک تمرکز خواهد کرد.”

ZTime از تجربه شرکت مادر خود Giant Network استفاده خواهد کرد. این شرکت در تلاش است تا بازی های خود را برای گیمرهای Web3 و سنتی در دسترس قرار دهد.

گیمرهای غیر Web3 می توانند بیش از ۸۰ درصد از محتوای بازی را بدون نیاز به درک پیچیدگی های بلاک چین تجربه کنند، زیرا محتوای Web3 مانع از گیم پلی عادی نمی شود.

در واقع، گیم پلی باید تمرکز اصلی در بازی Web3 باشد. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Blockchain Game Alliance، گیم پلی ضعیف به عنوان دومین چالش سرسخت برای پذیرش انبوه ذکر شد، به طوری که ۳۶ درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که بهبود گیم پلی بزرگترین محرک پذیرش بازی های Web3 در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

بازی‌های مبتنی بر بلاک چین ویژگی‌های جدید بسیاری را به همراه دارند و بازیکنان را توانمند می‌سازند، اما آن‌ها باید بهترین چیز را از بازی‌های سنتی بگیرند تا رقابتی شوند.

اکنون، موفقیت بلندمدت آسیا در بازی‌های سنتی، آن را در موقعیت پیشرو برای تسلط بر قلمرو Web3 قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا