اخبار کسب و کارها

بهترین هدفون های بی ‌سیم ۲۰۲۳

هدفون‌ها ابزارهای راحتی برای گوش‌دادن بلند‌مدت به صوت هستند. آنها گوش را اذیت نمی‌کند و مانع از ورود صداهای بیرون و مداخله با صوتی می‌شوند که در حال گوش‌دادن به آن هستید. اما اگر می‌خواهید برای آنها پول پرداخت کنید، لازم است بهترین هدفون را پیدا کنید تا از خرید خودتان پشیمان نشوید. ما دراین‌جا بهترین هدفون‌های بی‌سیم ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم بر اساس قیمت هدفون و کیفیت آن، بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس تا آخر این مقاله جذاب با زومیت همراه باشید.

JBL Tour One M2 (بهترین هدفون بلوتوثی)

JBL’s Tour One M2 را می‌توان بهترین هدفون بی ‌سیم بلوتوثی سال ۲۰۲۳ دانست. صدای آن بسیار خوب است و با استفاده از تنظیمات EQ در برنامه JBL می‌توان آن را بیشتر بهبود بخشید. عمر باتری، بین ۳۰ تا ۵۰ ساعت است که عالی است. علاوه بر این باتری به سرعت شارژ می‌شود. قیمت هدفون JBL’s Tour One M2 نیز در مقایسه با برند‌های دیگر خیلی بالا نیست.

این هدفون زیبا، کنترل صوتی الکسا و دستیار گوگل را ارائه می‌دهد و کاربران اپل می‌توانند با فشار‌دادن یک دکمه ساده به سیری دسترسی داشته باشند. M2 از اتصال همزمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و میکروفون‌های داخلی آن به خوبی صدای باد و پس‌زمینه را کاهش می‌دهند. با استفاده از این هدفون می‌توانید تماس‌های تلفنی واضحی را حتی در حال حرکت داشته باشید. به علاوه، M2 در برابر آب مقاوم است (با استاندارد IPX5) و می‌توانید در روزهای بارانی از آن استفاده کنید. (البته باران کم)

۱More SonoFlow (بهترین هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب)

اگر می‌خواهید قیمت هدفون را پایین نگه دارید،۱More SonoFlow یک انتخاب بسیار خوب است. این هدفون قابل تنظم و سبک‌وزن است و دارای گوشی‌های فومی نرم و راحتی است.

عمر باتری آن ۵۰ تا ۷۰ ساعت است که برای هدفونی با این قیمت واقعا فوق‌العاده است. پنج میکروفون موجود در ۱More SonoFlow تضمین می‌کنند که صدای شما در تماس‌ها کاملا واضح باشد. همچنین، توانایی همزمان اتصال دو دستگاه،  به شما این امکان را می‌دهد که بدون لمس تنظیمات بلوتوث، صدا را بین دو دستگاه تعویض کنید. ۱More SonoFlow در حذف نویز موثر است، البته نه به اندازه مورد قبلی. قیمت هدفون۱More SonoFlow  حدود صد دلار است.

۱More SonoFlow

سونی WH-1000XM5 (بهترین عملکرد در صورت تنظیمات صحیح)

اگر مایلید برای یک تجربه عالیِ گوش‌دادن به صوت، قیمت هدفون بیشتری بپردازید، هدفون WH-1000XM5 سونی بسیار عالی و در عین حال فوق‌العاده راحت است. این هدفون دارای مجموعه‌ای از امکانات مختلف برای استفاده‌های گوناگون است.

کیفیت صدای این هدفون بدون تنظیمات هم خوب است، اما اگر تنظیمات اکولایزر را در برنامه سونی انجام دهید، WH-1000XM5 می‌تواند بهترین هدفون سال ۲۰۲۳ باشد و از سایر رقبای بدون سیم خود پیشی بگیرد. عمر باتری WH-1000XM5 24 ساعت است و ترکیبی از کنترل‌های فیزیکی و لمسی در آن وجود دارد.

هدفون XM5 مخصوصاً برای استفاده در محیط‌های اداری با صدای بلند مناسب است، زیرا به‌طور غیرفعال به دلیل ساختار خود، صدای بلند بیرون را مسدود می‌کند،  اما در عین حال حالت هوشمندی دارد که صداهای طبیعی را شناسایی کرده و آنها را به داخل هدفون راه می‌دهد. بعلاوه، زمانی که شما شروع به گفتگو می‌کنید، به طور خودکار موسیقی را متوقف می‌کند. میکروفون‌های داخلی XM5  نیز در کاهش نویز پس‌زمینه در حین تماس‌های تلفنی یا ویدیویی موثر هستند. اما XM5 به اندازه اولین هدفونی که معرفی کردیم نویز را حذف نمی‌کند و نسبت  به آب هم مقاوم نیست، اگرچه ‌می‌تواند باران خفیف را تحمل کند. با این حال، ضمانت یکساله دستگاه شامل آسیب‌دیدگی بر اثر آب نیست. با توجه به قیمت هدفون XM5 ، توصیه می‌شود از آن در محیط‌های خیس استفاده نکنید.

WH-1000XM5

Edifier Stax Spirit S3 (یک انتخاب خوب دیگر)

اگر اولویت شما یافتن یک هدفون بی‌سیم روی گوش (over-ear headphones) است که صدای فوق‌العاده‌ای داشته باشد، بهترین هدفون بی‌سیم Edifier Stax Spirit S3 است. این هدفون یکی از بهترین انتخاب‌ها با قیمت هدفون کمتر از ۵۰۰ دلار است.

Edifier Stax Spirit S3 کاملا قابل حمل بوده و از درایورهای مسطح مغناطیسی استفاده می‌کند که قادر به بازتولید جزئیات ظریف و نت‌های باس قدرتمند هستند. صدای S3 در هر دو حالت سیمی و بی‌سیم شگفت‌انگیز است. این صدای خوب عمدتاً به‌دلیل تقویت‌کننده هدفون داخلی این دستگاه است. Edifier شامل دو نوع ایرپد (عایق‌کننده پوست و خنک‌کننده، توری قابل تنفس) است و وقتی این دو ایرپد را عوض می‌کنید، کیفیت صدا ثابت می‌ماند.

اگرچه این هدفون برای کار‌کردن باید روشن شود، اما عمر باتری ۸۰ ساعته به این معنی است که نیازی به شارژ مکرر نخواهید داشت. همچنین، Edifier Stax Spirit S3 از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صدای میکروفن‌های داخلی حتی در یک باد ملایم واضح است و می‌توانید به راحتی اتصال آن را بین لپ تاپ و موبایل جابجا کنید. قیمت هدفون S3 نیز خیلی زیاد نیست.

Edifier Stax Spirit S3 فاقد حذف نویز فعال است و ضد‌آب هم نیست.

edifier stax spirit s3

شاید در نگاه اول انتخاب بین این مدل‌هایی که معرفی کردیم سخت باشد، اما مشخص‌کردن قیمت هدفون می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب خود را محدود کنید. اگر بودجه شما کم است، می‌توانید هدفون دومی را که معرفی کردیم بخرید. همچنین، می‌توانید انواع هدفون بی ‌سیم سامسونگ را امتحان کنید. کیفیت و عمکرد این هدفون‌ها کاملا قابل قبول است و می‌توانند برای زمان زیادی جوابگوی نیازهای شما باشند.  علاوه بر موارد ذکر‌شده در این مقاله، انواع زیادی از هدفون در بازار وجود دارد که کیفیت خوبی دارند و برای مدتی طولانی قابل استفاده هستند. حتی برخی از برند‌های چینی نیز کالاهای باکیفیت را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال بهترین هدفون گیمینگ نیز هستید، پاسخ شما در بین موارد معرفی‌شده در این مقاله است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا