ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اخبار خوب و بد بیت کوین در هفته ای که گذشت

هفته گذشته, هفته خوب و پایدار دیگری برای بیت کوین بود. می توان گفت نه تنها شکست یک باره قیمت را شاهد نبودیم بلکه سقوط ناگهانی و یا رشد آرام آرام تا محدوده ۱.۶ درصد را نیز نداشتیم. اگر به این موضوع که بیت کوین قابل پیش بینی شده است می اتدیشید باید بگوییم خیلی هم خیالتان راحت نباشد. برخی از تحلیلگران این دوره را مقدمه یک حرکت بزرگ می دانند (حرکتی رو به بالا یا پایین). هرچند دیگر تحلیلگران مثبت تر هستند. آنها بیت کوین را در همان مکانی که شرکت اپل در روزهای قبل از آیفون قرار داشت، می بینند. آنها بر این عقیده اند که ممکن است قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۳ به ۶۰،۰۰۰ دلار برسد.

اگر این امر محقق شود، افراد بیشتری به سود خواهند رسید. حتی ممکن است گروهی پیدا شود, برچسب هایی را توزیع کند که روی آن بیت کوین BTC نوشته شده باشد و از این طریق مردم را ترغیب کنند تا “ارز آزاد” بخرند. شرکت کنندگان حتی می توانند ۶۷۵ ساتوشی را برای هر برچسبی که بچسبانند دریافت کنند.

اما شاید آنها به جای پیت کوین Dogecoin بخرند. این کاری است که کاربران TikTok انجام می دهند. خرید Dogecoin به یک روند تبدیل شده است که کاربران TikTok به یکدیگر می گویند اگر قیمت بالا برود، می توانند ثروتمند شوند. حجم بالای تقاضا به سرعت قیمت این ارز را ۲۰ درصد بالا برد و اکنون بیش از دو برابر قیمت آن در ابتدای هفته است. دیو پورتویان، بنیانگذار Barstool Sports، تنها کسی نبود که سر تکان داده و اظهار تاسف کرد از طرح فراز و فرودی پیش آمده و افزایش ناگهانی قیمت ها.

صحبت از این اتفاقات جالب رمز ارزها بخش جالبی از دنیای دیجیتال است. کانی وست، از حامیان بیت کوین، دیگر با دونالد ترامپ رابطه خوبی ندارد. این رپر گفته است که او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندید خواهد شد. البته که کانی تنها نخواهد بود. بروک پیرس، رئیس بنیاد بیت کوین و از بنیانگذاران اتحاد EOS ، اعلام کرده که او نیز برای ورود به کاخ سفید نامزد خواهد شد.

مجلس سنا در حال حاضر حرکت به سمت ارزهای رمزپایه را آغاز کرده است. کمیته بانکی سنا در ایالات متحده جلسه ای تشکیل داد که در آن به بررسی تاثیرات احتمالی ویروس کرونا بر دارایی های دیجیتال و همچنین نقش ایالت متحده در ایجاد ارز دیجیتال پرداخت. در همین زمان، کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، که بازارهای مشتقات را تنظیم می کند، تنظیم مقررات مربوط به معاملات دارایی های رمزنگاری را در اولویت قرار داده است. این سازمان اهدافش را تا سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

ونزوئلا ۳۱۴ دستگاه ماینینگ بیت کوین را مصادره کرده است. این کشور برای دستیابی به مجوزهای دولتی برای بهره برداری از تجهیزات ماینینگ، به ماینرها نیاز دارد.

همچنین در خبری بهتر، برنامه جدیدی وعده داده است که کاربران می توانند با استفاده از حساب های بانکی خود، پرداخت های بیت کوین و شبکه لایتنینگ را ارسال و دریافت کنند. Zap به کاربران امکان می دهد از کیف پول و کانال های خود چشم پوشی کنند و پروتکل های مشتری ها را به حداقل می رساند.

سرانجام، یونیسف گفته است که ۱۰۰,۰۰۰ دلار بودجه را در شش شرکت نوپا سرمایه گذاری کرده است، نیمی از آنها بر روی پروژه بلاک چین متمرکز شده اند. موسسه خیریه کودکان به فن آوری هایی با منابع آزاد علاقه مند است که می تواند فقر را کاهش داده و کودکان در کشورهای در حال توسعه را تحت تأثیر قرار دهد.

با توجه به این اخبار, هفته خوبی در انتظار دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا