ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

چرا کارشناسان انتظار ادامه دار شدن روند نزولی اتریوم را دارند؟

  • در طول شبانه روز گذشته, اتریوم شاهد نوسانات شدید بود که باعث شد قیمت آن به ۳۰۰ دلار کاهش یابد.
  • این فشار شدید فروش در حالی اتفاق افتاد که قیمت بیت کوین بود به پایین ترین نرخ یعنی ۱۱,۰۰۰ دلار کاهش یافت.
  • اکنون تحلیلگران اعلام کرده اند که به دلیل قدرت این حرکت، ممکن است ETH موقعیت نزولی داشته باشد.
  • اگرچه این ارز در منطقه میانه ۳۰۰ دلاری حمایت و ثبات پیدا کرده است، اما ضعف در برابر جفت معاملاتی خود یعنی BTC ممکن است سبب ریزش بیشتر شود.

بعد از نوسانات بی سابقه شبانه روز گذشته, اکنون اتریوم و کل بازار ارزهای دیجیتال سعی در تثبیت قیمتی دارند. این اتفاق پس از آن رخ داد که بیت کوین به بالاترین سطح و قیمت ۱۲,۰۰۰ دلار و ETH به ۴۱۵ دلار رسید.

از این مرحله به بعد، قدرت بازار در حال کم شدن بوده و BTC در نهایت به ۱۱،۰۰۰ دلار کاهش یافت در حالی که اتریوم به ۳۰۰ دلار سقوط کرد.

با این حال, این دو ارز با ارزش در دنیای ارزهای دیجیتال توانستند اوضاع قیمتی خود را اندکی بهبود دهند، اما همچنان در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

یکی از تحلیلگران با اشاره به نمودار Ethereum اظهار داشت که انتظار دارد ETH روند نزولی خود را در روزها و هفته های آینده ادامه دهد. با این حال وی هنوز هم معتقد است که قدرت کلان رمزارزها باعث می شود که “شیب معاملات به سمت خرید باشد”. در زمان نوشتن این مطلب، Ethereum روند نزولی خود را حفظ کرده و با کاهش ۶ درصدی به قیمت ۳۶۵ دلار معامله می شود.

این روند کاهشی ناشی از آن است که در طول شبانه روز گذشته, برخی خرس های بازار ارزهای دیجیتال به میزان ۳۰۰ دلار در پلتفرم های مختلف فروختند. افت تا این سطح بسیار باورنکردنی بود و قبل از آنکه به محدوده ۳۰۰ دلار، جایی که اکنون در حال تحکیم است، بازگردد، فقط برای لحظه ای معامله شد.

یکی از تحلیلگران ضمن بررسی جفت ارز معاملاتی بیت کوین اتریوم، توضیح داد که او انتظار دارد که این روند نزولی ادامه دار باشد و تا مدت ها شاهد آن باشیم.

اتریوم

TraderXO. نمودار از سایت TradingView.

همانطور که در نمودار ارائه شده مشاهده می شود، قیمت ETH / BTC در محدوده ۰.۰۲۶ قرار داشته و هم اکنون در ۰.۰۳۳ معامله می شود.

یک تحلیلگر دیگر در توئیت اخیرش توضیح داده که در حال حاضر و با وضع موجود, اتریوم تا پیش از رسیدن به حمایتی معنادار احتمالا از دلار عقب مانده و پولبک می زند.

اتریوم

نمودار از TradingView.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، محدوده ۳۰۰ دلاری و پایین تر از آن برای اتریوم, سطحی مهم و تاریخی بوده است و روند نزولی شب گذشته این موضوع را بیشتر تأیید می کند.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا