ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اتریوم بالاتر از همیشه!

اتریوم به بالاترین قیمت دو سال اخیر خود رسید. این بهترین عملکرد اتریوم طی ۲ سال است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت است و تا ۴۴۲ دلار نیز رسید. قیمت کنونی آن ۴۳۷ دلار است.

اتریوم روز را به عنوان بهترین رمز ارز در بین ۱۰ ارز برتر از نظر ارزش بازار آغاز کرد. بعد از افزایش ۱۰ درصدی روز گذشته, امروز نیز می توانیم ۱۰٪ دیگر از آن اضافه کنیم.

قیمت اتریوم تقریبا ۲۵ روز است که در روند صعودی قرار دارد. پس از آنکه اتریوم در تلاش اول نتوانست از قیمت ۴۰۰ دلار عبور کند، قیمت آن به ۳۶۷ دلار کاهش یافت و سپس توانست از قیمت ۴۰۰ دلار عبور و روند صعودی کنونی را تایید نماید و به سمت قیمت ۴۵۰ دلار

اتریوم تقریبا ۲۵ روز در روند صعودی بوده است که این هفته نیز این روند ادامه داشته است. پس از ناکامی این ارز در تلاش اول برای شکستن قیمت ۴۰۰ دلار، این توکن به ۳۶۷ دلار سقوط کرد. بعد از آن توانست دوباره ۴۰۰ دلار را بشکند و روند صعودی فعلی را تایید کرده و به سمت قیمت ۴۵۰ دلار صعود کند.

در حال حاضر هیچ مقاومت کوتاه مدتی در مسیر ETH وجود ندارد. آخرین باری که ETH قیمت های مشابهی را ثبت کرد به سقوط سال ۲۰۱۸ برمیگردد که در جریان آن, قیمت این توکن ۱۰۰ دلار پایین آمد و به کمتر از ۳۰۰ دلار رسید. از آن لحظه به بعد نتوانست از سطح مقاومتی ۳۰۰ دلار عبور کند. این شرایط تا اوایل سال جاری نیز هم‌چنان ادامه یافت.

قیمت اتریوم طی دو سال گذشته. منبع: TradingView

تحلیل تکنیکال

این امر نشان می دهد که اتریوم جز ارزهایی است که مورد توجه مورد توجه جامعه معامله‌کنندگان قرار گرفته است. عمده فعالیت Web3.0 بر بستر بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و تحولات چند ماه اخیر در Ethereum داغ تر از همیشه است.

صنعت DeFi در سال ۲۰۲۰ رشد بالایی داشته است و پیش بینی های انجام شده توسط تحلیلگران CoinGecko و سایر متخصصان, علیرغم خرابی بازار مارس، امسال به تحقق پیوست.

افزایش محبوبیت صرافی ‌های غیر متمرکز که بسیاری از آنها در اتریوم اجرا می شوند نیز عامل دیگری است. تنها در این ماه، حجم معاملات در DEX از تعداد کل حجم معاملاتی سال ۲۰۱۹ این صرافی ها فراتر رفته است.

درمجموع، می توان استدلال کرد که این عوامل باعث افزایش ارزش اساسی اتریوم می شوند. با توجه به نزدیک شدن به عرضه اتریوم ۲.۰، که برای پشتیبانی از حجم معاملات بیشتر ساخته شده است، سرمایه گذاران ETH بسیار هیجان زده هستند.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا