ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

فعالیت ChainLink بیشتر از بیت کوین!

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست فعالیت توسعه دهنده ChainLink به اوج رسیده و به شدت گرم شده است و به نظر می رسد از بیت کوین پیشی بگیرد.

در طول چند هفته گذشته، ChainLink به دلیل عملکرد خوب در هر پنج معیار, انتظارات سرمایه گذاران را تحریک کرده است. این ارز هم از نظر رشد قیمت خود آن و هم از نظر رشد DeFi در اوج قرار دارد. اکنون، فعالیت توسعه دهنده ChainLink نیز درخشان است.

CryptoMiso، پلتفرم رتبه بندی دارایی های دیجیتال، اظهار داشت که فعالیت توسعه دهنده ChainLink از نظر تغییرات در GitHub رو به افزایش بوده است. در حال حاضر، تغییرات Chainlink در GitHub حدود ۴،۱۸۹ است. در مقایسه با آن، تغییرات بیت کوین در GitHub حدود ۲،۴۵۲ است. این داده ها نشان می دهد که پتانسیل در اوراکل قیمت غیر متمرکز افزایش یافته است. ​

فعالیت توسعه دهنده ChainLink  و ثبت دستاوردهای ناگهانی 

ارقام فعالیت توسعه دهنده ChainLink تقریبا دو برابر رقم بیت کوین است. از نظر تکنیکال، تغییرات GitHub فعالیت عملی توسعه دهنده را منعکس می کند زیرا این تعداد نشان می دهد چه مقدار اصلاح یا تغییر در کد منبع انجام شده است. در صفحه رسمی GitHub از ChainLink آمده است که ۵۴ توسعه دهنده ۱۱،۵۸۸ تغییر جمع آوری کرده اند.

افزایش فعالیت توسعه دهنده ChainLink را می توان به افزایش قیمت های جدید روزانه ثبت شده توسط توکن LINK نسبت داد. افزایش قیمت ها در میان رشد شدید DeFi به وجود می آید. طبق داده های CoinMarketCap، توکن LINK بیش از ۹۷۳٪ در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است تا ۱۹.۱۰ دلار را لمس کند.

توکن LINK همچنان در مسیر صعود

توکن LINK اکنون در دنیای ارزهای دیجیتال با اقبال مواجه شده است. سرمایه گذاران اطمینان دارند که هنوز این پتانسیل را دارد که به سمت بالا حرکت کند. به این دلیل است که بازار DeFi از نظر ارزش دارایی های سپرده شده و همچنین فعالیت توسعه دهنده ، به طرز فجیعی در حال رشد است. حتی با وجود افزایش قیمت گزارش شده آلت کوین ها، تراز LINK در حال کاهش است که بیشتر بدان معنی است که سرمایه گذاران انتظار دارند شاهد قیمت های بالاتری در روزهای آینده باشیم.

شاخص های تکنیکال مربوط به توکن LINK نیز روند صعودی را نشان می دهد. سیگنال های صعودی، خریداران بیشتری را به سمت LINK جذب می کنند که خود این اتفاق باعث افزایش قیمت می شود. افزایش شدید این توکن باعث عصبانیت برخی گاوها شده است و بسیاری انتظار دارند که قبل از شروع افزایش قیمت بعدی، شاهد اصلاح باشیم.

منبع: cryptopolitan

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا