ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بنیاد Vid قابلیت staking را به اپلیکیشن خود اضافه می کند

بنیاد Vid قابلیت staking را به اپلیکیشن خود اضافه می کند. Vid شرکتی است که پشتیبان برنامه رسانه های اجتماعی Vid است و به کاربران پاداش می دهد. این شرکت به تازگی از طرحی رونمایی کرده که در آن کاربران مجاز هستند تا از قابلیت استیکینگ (staking) حداکثری توکن VI استفاده کنند.

جگ سینگ، مدیر عامل و بنیانگذار بنیاد Vid، در پستی گفت که سهامداران جدید می توانند به Vid بپیوندند و توکن های خود را سپرده گذاری کنند.

سینگ گفت که با شروع ماه سپتامبر این طرح آغاز به کار خواهد کرد و Vid تا سه ماه آینده برای ۱۴ میلیون Vi تلاش کرده و باز خواهد بود. وی تاکید کرد که سپرده گذاران فعلی تحت تاثیر این حرکت قرار نخواهند گرفت و APR ثابت خواهد ماند.

Vid همچنین در حال کار بر روی سایر جنبه های برنامه خود و همینطور حل مشکلاتی است که در برنامه VID وجود داشت. از جمله این مشکلات می توان به بازاریابی برنامه، ساخت VI به عنوان یک ارز درون برنامه ای، راه اندازی حساب های تأیید شده توسط اینفلوئنسرها یا سازنده ها در Vid و همچنین انتشار یک وایت پیپر اشاره کرد. سینگ گفت که این شرکت همچنین به دنبال افزودن ویژگی “مشتری خود را بشناس” برای قابلیت برداشت در برنامه است.

سینگ گفت که امیدوار است طی سه ماه آینده یک میلیون کاربر از برنامه Vid استفاده کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا