ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صرافی Binance توکن خود را از پلتفرم اوگاندا حذف می کند

صرافی Binance توکن خود را از پلتفرم اوگاندا حذف می کند. به نظر می رسد BNB نتوانسته است استانداردهای خاصی را در پلتفرم Binance’s Uganda برآورده کند.

طبق اطلاعیه ۹ سپتامبر، پلتفرم Binance Uganda تصمیم گرفت تمام معاملات جفت های تجاری توکن بومی بایننس به نام ، (Binance Coin (BNB را از لیست خارج و متوقف کند.

این صرافی عنوان کرد در حالی جفت ارز BNB / UGX در ۱۷ سپتامبر رسما از Binance حذف می شود که سپرده های BNB در ۱۰ سپتامبر خاتمه می یابد. Binance خاطرنشان کرد برداشت های BNB تا ۶ نوامبر همچنان در Binance Uganda در دسترس خواهد بود.

صرافی بایننس اطلاعات کمی در مورد دلایل حذف لیست ها ارائه داده و فقط عنوان کرده که جفت معاملات BNB / UGX ظاهرا “استاندارد معاملاتی” صرافی را برآورده نکرده است. طبق بیانیه منتشر شده توسط صرافی، به نظر می رسد این جفت  ارز معاملاتی از حجم معاملات و نقدینگی کافی برخوردار نبوده است.

در Binance.co.ug، ما به طور دوره ای حجم معاملات و نقدینگی دارایی هایی را که لیست می کنیم بررسی می کنیم تا مطمئن شویم سطح بالای استاندارد ما را برآورده می کنند. متاسفانه، هنگامی که این استاندارد معاملاتی رعایت نشود، عملکرد آنها قابل بررسی است و ممکن است منجر به حذف کوین یا توکن شود.

Binance به درخواست Cointelegraph برای ارسال نظر در زمان انتشار این متن پاسخ نداده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا