ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بعد از لیست شدن در بایننس، قیمت توکن Avalanche ده برابر شد!

حتی اگر قیمت Avalanche بعد از لیست شدن در Binance افزایش یابد، باز هم برخی از دارندگان IOU خوشحال نخواهند شد. (Avalanche (AVAX، پلتفرمی است که برای راه اندازی برنامه های کاربردی DeFi استفاده می شود و پس از لیست شدن اخیر در صرافی بایننس، شاهد رشد چشمگیر بوده است.

توکن (Avalanche (AVAX اکنون با قیمت ۵.۴۰ دلار معامله می شود و قیمت آن به نسبت قیمت آن در عرضه اولیه (۰.۵۰ دلار) بیش از ده برابر افزایش یافته است. اما به نظر می رسد پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۶.۹۷ دلار در اوایل امروز، تا حدودی کاهش یابد. این پلتفرم، شبکه اصلی خود را دیروز و پس از بیش از ۱۶ ماه آماده سازی و تکمیل سه شبکه آزمایشی راه اندازی کرد.

منبع: Binance

AVAX با قیمت ۰.۸۵ دلار لیست شد و اندکی پس از آن به بالاترین قیمت ۷ دلار رسید. این اتفاق اندکی پس از ورود AVAX در Binance که در حال حاضر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات در جهان است، اتفاق افتاد. سپرده های AVA و چهار جفت ارز معاملاتی (AVAX / BTC ،AVAX / BNB ،AVAX / BUSD و AVAX / USDT) اکنون فعال و در دسترس هستند.

علاقه به توکن Avalanche زمانی افزایش یافت که در یکشنبه گذشته توکن AVAX IOU (در واقع یک IOU غیر رسمی برای توکن واقعی AVAX بود) به بالاترین ارزش خود یعنی ۱۶.۶۱ دلار رسید. این توکن ها توسط چند صرافی ناشناس ارائه شدند که به کاربران امکان می دهد گاهی IOU خود را با توکن واقعی AVAX مبادله کنند. با این حال، کسانی که توکن هایی را با این قیمت خریداری کرده اند به دلیل اینکه ارزش توکن اصلی بسیار پایین تر از این توکن می باشد، چندان راضی نیستند.

AVAX اکنون ۱۳۳ میلیون دلار ارزش در بازار دارد و طبق رتبه بندی DeFi CoinGecko، این یکی از ۲۵ پلتفرم بزرگ DeFi با توجه به ارزش بازار است.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا