ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Tim Draper میلیاردر مطرح و از طرفداران بیت کوین، از راز سبد آلتکوین خود پرده برداشت!

Tim Draper سرمایه دار خطرناک و میلیاردر برجسته که نزدیک به ۳۰ هزار بیت کوین را که از Silk Road توقیف شده بود، خریداری کرده است، نشان داد که دارایی ارز دیجیتال وی حداقل نیمی از دارایی های رمزنگاری متفاوت را در بر می گیرد.

Draper در یک کنفرانس سرمایه گذاری اخیر شرکت کرده و عنوان داشت که دارایی های وی شامل Bitcoin Cash (BCH) ،Ripple (XRP) ،Tezos (XTZ و (Aragon (ANT است.

نظرات Draper تنها سه هفته پس از آنکه حساب کاربری توییتر وی برای تبلیغ BCH مورد هک قرار گرفته بود، منتشر شد. این توئیت مشکوک اعلام کرد که او VC BCH را خریداری کرده و از Roger Ver برای ارائه “این نوآوری” تشکر کرده بود.

اما اکنون و با توجه به این واقعیت که او واقعا بیت کوین کش را در اختیار دارد، ماجرا را روشن تر می کند.

Draper به مدت هفت سال یک سرمایه گذار فعال در زمینه ارزهای رمزپایه بوده است و چندین میلیون سرمایه گذاری در چندین پروژه تازه تاسیس و بزرگ، از جمله صرافی Coinbase ایالات متحده انجام داده است. در سال ۲۰۱۹، او اعلام کرد که به طور کامل از سهام عمومی به نفع ارزهای رمزپایه خارج شده است.

مدت هاست که گفته می شود Draper در آلت کوین ها نیز سرمایه گذاری کرده است، زیرا در سال ۲۰۱۷ تأیید کرد که صندوق وی پس از طرح دعوی طبقاتی علیه این پروژه در Tezos ICO شرکت کرد.

در یک نشست Quora در اکتبر ۲۰۱۹، این میلیاردر گفت که او فکر می کند پردازنده DLT Ripple همه کارهای درست را انجام می دهد و برای “رشد انفجاری” تنظیم شده است که منجر به قیمت های بسیار بالاتر می شود:

با نگاهی به رشد سه برابری بیت کوین در ۵ ماه گذشته، انتظار نتیجه مشابهی از XRP می توانیم داشته باشیم.

این صحبت ها نشان می دهد که حتی میلیاردرها نیز در پیش بینی قیمت ها مهارت چندانی ندارند.

در اوایل سال جاری، او فاش کرد که در پروژه Aragon مبتنی بر اتریوم، یک میلیون دلار در ازای دریافت ۱ میلیون رمز ارز ANT سرمایه گذاری کرده است، در واقع ۲.۵۲٪ از کل عرضه رمزارز را به او می دهد.

به نظر می رسد سرمایه های altcoin وی در مقابل دارایی های BTC ناچیز است. در سال ۲۰۱۴ او ۳۰،۰۰۰ BTC را با قیمت ۶۳۲ دلار به ازای هر کوین خریداری کرد. این سرمایه گذاری اولیه BTC بیش از ۱۵۰۰ درصد افزایش یافته و به ارزش تقریبی ۳۱۵ میلیون دلار رسیده است.

بعید است این میلیاردر مطرح به این زودی ها آنها را بفروشد، زیرا اوایل سال جاری او پیش بینی سال ۲۰۱۸ خود را مجدد تکرار کرد و گفت این کوین در طی دو سال آینده ۲۵۰،۰۰۰ دلار افزایش یابد. اگر این اتفاق بیفتد، ارزش دارایی های BTC وی ۷.۵ میلیارد دلار خواهد شد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا