ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETHE: پروژه اتریوم ۲.۰ می تواند تا حدی خطرناک باشد!

طبق آخرین افشای SEC (کمیسیون بورس اوراق بهادار) توسط Grayscale Ethereum Trust یا ETHE، انتقال قریب الوقوع اتریوم (ETH) به اجماع اثبات سهام نشان دهنده خطری است که می تواند تأثیر منفی مادی بر سهام آن داشته باشد.

ETHE اخیرا درخواستی را برای تبدیل شدن به یک شرکت گزارش دهنده SEC تنظیم کرده است. شرکت های از این دست لازم است در تمام گزارش های سه ماهه و سالانه در مورد عوامل خطر که ممکن است تأثیر سو بر عملکرد آنها داشته باشند، بحث کنند.

یک بخش، به منظور تشریح خطرات احتمالی برای آینده صندوق، بیان می کند که ارتقا به ETH 2.0 ممکن است مشکلات خاصی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند:

سازوکار اجماع شبکه دارایی دیجیتال از جنبه های مهم کد منبع آن است و هرگونه عدم اجرای صحیح چنین تغییری می تواند تأثیر منفی بر ارزش ETH و ارزش سهام داشته باشد.

در این گزارش ذکر شده است که عدم توانایی در اجرای صحیح این تغییرات می تواند منجر به ایجاد یک فورک (چنگال) موقت یا دائمی شود که می تواند تأثیر منفی بر سهام ETHE داشته باشد.

به نظر می رسد که تاکنون، این ارتقا قریب الوقوع علاقه سرمایه گذاران به صندوق را کم نکرده است. برعکس، دارایی های تحت مدیریت Trust در سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است و از ۶۷ میلیون دلار به بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در زمان انتشار این مطلب رسیده است. در حالی که قیمت ETH در این بازه زمانی تقریبا دو برابر شده است، دارایی های ETHE بیش از ده برابر افزایش یافته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا