ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تقریبا ۲ میلیون ETH هم اکنون در شبکه اتریوم ۲.۰ به نام Medalla وجود دارد!

تعداد اعتبار سنج ها در شبکه آزمایشی اتریوم ۲.۰ به نام Medalla در حال افزایش است و با افزایش روزافزون آنها، تعداد اتریوم های استیک شده در Medalla  در آستانه نزدیک شدن به بالاترین سطح تقریبا دو میلیونی است که رکورد بالایی است.

طبق آخرین به روزرسانی، اعتبار سنج ها کمی نزدیک به ۲ میلیون توکن Goerli را در شبکه آزمایشی اتریوم ۲.۰ Medalla استیک کرده اند. اعتبارسنج های فعال به کمی بالاتر از ۶۲،۰۰۰ رسیده اند و مشارکت شبکه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۷۲ تا ۸۰ درصد بوده است.

منبع: Beaconcha

تاکنون نزدیک به دو میلیون توکن ETH آزمایشی واجد شرایط رأی دادن هستند در حالی که بیش از ۱.۵ میلیون اتر در واقع به تأیید اعتبار Medalla رأی داده اند.

طبق آخرین به روزرسانی در مورد استیکینگ ETH، حدود ۳۸،۰۰۰ شرکت کننده در بیش از ۱.۱ میلیون توکن Goerli شرکت کرده اند. از آن زمان به بعد مشارکت اعتبار سنج ها در یک ماه به ۶۳.۲ درصد رسیده است.

خوش بینی ها برای بهبود مقیاس پذیری اتریوم در آپدیت آزمایشی ETH Layer 2 

همانطور که در بالا مشاهده شد، افراد به طور فعال در تلاشند تا اتریوم ۲.۰ را به یک پروژه موفق تبدیل کنند. اما علاوه بر Medalla، توسعه دهندگان گروه Plasma سخت تلاش کرده اند تا بار فعالیت در شبکه اصلی Ethereum را کاهش دهند.

این شبکه آزمایشی تحت عنوان “Optimism Layer 2” شناخته می شود و پروژه هایی را که در حال حاضر برای بررسی قابلیت مقیاس گذاری Ethereum مورد استفاده قرار می گیرند، پیدا می کند.

در کل، این تیم توسعه در حال آزمایش (fully-featured Ethereum Virtual Machine (EVM است. هدف این است که برای پردازش داده ها و معاملات سریع تر شود.

این قابلیت از جمله قابلیت های L2 برای Ethereum است. این بدان معناست که برای پشتیبانی از پروتکل های L1 موجود نیازی به قابلیت های خاص نیست.

سرمایه کل قفل شده در ساعت دیفای ۱۱ میلیارد دلار است

طبق آخرین آمار، ارزش کل قفل شده (TVL) از ۱۱.۱۳ میلیارد دلار بالاتر رفته است.

منبع: DeFi Pulse

افزایش حجم سرمایه اخیر پس از آن است که صرافی غیرمتمرکز Uniswap معادل ۲.۳ میلیارد دلار نقدینگی به دست آورد، که بالاترین رقم برای DEX مستقر در Ethereum است. این امر باعث شده است که این پروژه با تسلط تقریبا ۱۹ درصدی به عنوان برترین پروژه DeFi شناخته شود.

پروژه های وام دهی Maker و Aave نیز با ۱.۹۵ میلیارد و ۱.۵۳ میلیارد دلار سپرده USD از Uniswap عقب هستند.

اما ستاره فعلی پروژه dForce است که به عنوان یک اکوسیستم طراحی شده که یک راه حل کامل برای DeFi ارائه می دهد. این پروژه حدود ۱۵۰٪ سرمایه مسدودی را تجربه کرده است که طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد TVL خود را از ۱۰۴ میلیون دلار به ۲۵۷ میلیون دلار رسانده است.

با وجود روند عالی در بازار DeFi، اتریوم رشد زیادی نداشته است. این کوین به مقدار ۳۵۷ دلار معامله می شود.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا