ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

خروج ۴۵،۰۰۰ بیت کوین از صرافی BitMex

بیش از ۴۵،۰۰۰ بیت کوین از BitMex خارج شده است زیرا دولت ایالات متحده این صرافی و رییس آن را متهم به انجام فعالیت های غیرقانونی کرد. اول اکتبر دو ضربه ویرانگر به BitMex وارد شد. در ابتدا، CFTC و DOJ اتهاماتی را علیه این صرافی مطرح کردند. اندکی پس از آن، بنیانگذاران آن (از جمله مدیر عامل شرکت Arthur Hayes) توسط دولت ایالات متحده متهم شدند. در پی این اتفاق، بازار با کاهش شدید مواجه شد و در واکنش به این خبر وارد روند نزولی شد.

این اولین بار در ماه های اخیر نیست که BitMex با عملکرد ضعیف خود منجر به روند نزولی می شود. این صرافی ابتدا اعتماد کاربران خود را بعد از اتفاقات پنجشنبه سیاه از دست داد. در آن روز کاربران این صرافی قادر به انجام هیچ معامله ای نبودند و همین امر موجب نارضایتی بسیاری شد. در حالی که کاربران طی شش ماه گذشته در حدود ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین را از این صرافی خارج کرده اند، اما به نظر می رسد خروج دو روز گذشته از نظر مقیاس بی سابقه باشد.

طبق داده های Crystal Blockchain، در کمتر از ۴۸ ساعت، خالص خروجی از صرافی از ۴۵،۰۰۰ بیت کوین فراتر رفته است. در همین حال، به نظر می رسد Gemini، Binance، OKEx، Huobi بزرگترین ذینفع های این جریان هستند. بیش از ۲۰،۰۰۰ بیت کوین از BitMex و به چهار صرافی ذکر شده منتقل شده است.

مشخص نیست که آیا BitMex مانند بسیاری از صرافی های شکست خورده قبل از آن در شرف تعطیلی است یا اینکه این شرکت مجدد به فعالیت های خود ادامه می دهد. Lance Morginn، مدیرعامل گروه Intelligence Blockchain و نماینده ویژه Department of Homeland Security, به Cointelegraph گفت که نتیجه محتمل این اتفاق، جریمه های نقدی و تعهد مدیران BitMex برای عدم انجام فعالیت های غیرقانونی در این سازمان در آینده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا