ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بلومبرگ: یک صفر به قیمت بیت کوین افزوده خواهد شد!

بلومبرگ در آخرین گزارش خود درباره ارزهای دیجیتال، چنین نوشته است که بیت کوین (BTC) تمایل به افزودن یک صفر به قیمت خود دارد و خاطرنشان کرد که این دارایی قبلا و در کمتر از چهار سال از ۱،۰۰۰ دلار به ۱۰ هزار دلار رسیده است. این خبرگزاری مدعی شد بلوغ قیمتی ممکن است این روند را تا حدی کند کند، اما به نظر نمی رسد اوج قیمت این رمزارز به نقطه توقف کامل رسیده باشد. آنها خاطر نشان کردند که چنین صعودی ممکن است دوباره رخ دهد، اگرچه ممکن است برای مدتی زمان ببرد:

اگر  BTC با کمی بلوغ، بازدهی گذشته خود را تکرار کند، تقریبا دو برابر مدت زمانی که طول کشید یک صفر به ۱،۰۰۰ دلار اضافه کند، طول خواهد کشید تا قیمت آن را به ۱۰۰،۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۵ برساند.

اگرچه این پیش بینی در ظاهر اغراق آمیز و دو راز ذهن به نظر می رسد، اما در مقایسه با سایر پیش بینی هایی که در ماه های اخیر دیده ایم، محافظه کارانه است. یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال معروف به “PlanB” اخیرا اظهار داشته است که بیت کوین همچنان مطابق با مدل Stock-to-Flow در حال حرکت است که پیش بینی قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار تا اواخر سال ۲۰۲۰ را دارد.

علاوه بر داده های تاریخی، بلومبرگ پیشنهاد می کند که عوامل اساسی عرضه و تقاضا از رشد بیت کوین پشتیبانی می کنند. این نشان می دهد که این در حدود ۹۰٪ از کل عرضه بیت کوین که تا به امروز استخراج شده است.از سوی دیگر، عطش نهادهای مالی و بنگاه‌های اقتصادی نظیر صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale)، برای خرید بیت کوین روزبه‌روز بیشتر می‌شود. بیت کوین‌های تحت مدیریت گری اسکیل در یک قدمی رسیدن به ۵۰۰,۰۰۰ واحد قرار دارد.

پیش بینی کوتاه مدت بلومبرگ این است که بیت کوین می تواند به بالاترین قیمت ۱۴،۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ تا پایان سال بازگردد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا